Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Een blauwe enveloppe, met de mededeling dat we geen blauwe enveloppe meer krijgen. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Daar ben ik anders niet zo blij mee... Op die manier lees je (als je het niet gewend bent) soms dingen niet of te laat.Mara schreef:Een blauwe enveloppe, met de mededeling dat we geen blauwe enveloppe meer krijgen.
Ik ben nu eenmaal niet gewend om dagelijks mijn e-mail na te kijken. Mijn voorkeur blijft uitgaan naar een blauwe brief
in de bus. Even zo wat betreft alle berichtgeving van de overheid.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Misschien moet je er een gewoonte van maken om als je het forum bezoekt meteen ook even je mail te lezen.-DIA- schreef:Daar ben ik anders niet zo blij mee... Op die manier lees je (als je het niet gewend bent) soms dingen niet of te laat.Mara schreef:Een blauwe enveloppe, met de mededeling dat we geen blauwe enveloppe meer krijgen.
Ik ben nu eenmaal niet gewend om dagelijks mijn e-mail na te kijken. Mijn voorkeur blijft uitgaan naar een blauwe brief

- Niet meer zo actief -
Zeker het overwegen waard...Mannetje schreef:Misschien moet je er een gewoonte van maken om als je het forum bezoekt meteen ook even je mail te lezen.-DIA- schreef:Daar ben ik anders niet zo blij mee... Op die manier lees je (als je het niet gewend bent) soms dingen niet of te laat.Mara schreef:Een blauwe enveloppe, met de mededeling dat we geen blauwe enveloppe meer krijgen.

- Dodo
Een stukje kaas met stalsmaak. Jummie!
(Het is eigenlijk een smaakafwijking, door een of andere bacterie. Maar sommige mensen doen er een moord voor, zo lekker is het)
(Het is eigenlijk een smaakafwijking, door een of andere bacterie. Maar sommige mensen doen er een moord voor, zo lekker is het)
iedere dag even kijken op mijnoverheid.nl.Mannetje schreef:Misschien moet je er een gewoonte van maken om als je het forum bezoekt meteen ook even je mail te lezen.-DIA- schreef:Daar ben ik anders niet zo blij mee... Op die manier lees je (als je het niet gewend bent) soms dingen niet of te laat.Mara schreef:Een blauwe enveloppe, met de mededeling dat we geen blauwe enveloppe meer krijgen.
Spitten en niet moe worden.
Volgens mij kun je daar instellen dat je in je reguliere mail een bericht wilt ontvangen als er op mijnoverheid een bericht voor je klaarstaat.Ezen schreef:iedere dag even kijken op mijnoverheid.nl.Mannetje schreef:Misschien moet je er een gewoonte van maken om als je het forum bezoekt meteen ook even je mail te lezen.-DIA- schreef:Daar ben ik anders niet zo blij mee... Op die manier lees je (als je het niet gewend bent) soms dingen niet of te laat.Mara schreef:Een blauwe enveloppe, met de mededeling dat we geen blauwe enveloppe meer krijgen.
Ik zal daar eens navraag naar doen, want dat lijkt me wel handig. Alvast bedankt voor de tip!Zita schreef:Volgens mij kun je daar instellen dat je in je reguliere mail een bericht wilt ontvangen als er op mijnoverheid een bericht voor je klaarstaat.Ezen schreef:
iedere dag even kijken op mijnoverheid.nl.
Het lijkt mij maar niet om mijn e-mailadres te laten verifiëren. Ik kan codes opvragen wat ik wil, maar hij pakt er niet één!
Daar heb ik ook de nodige ervaring mee... Je e-mail wordt dan volgens mij door een instantie of wat ook in the States gecontoleerd, voor je weer toegang hebt tot je mail.Posthoorn schreef:Het lijkt mij maar niet om mijn e-mailadres te laten verifiëren. Ik kan codes opvragen wat ik wil, maar hij pakt er niet één!
View master met schijfjes. Puur nostalgie [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
- Dodo
Een stel moestuintjes van AH. Ik kom er zelf niet vaak, maar mijn zus heeft alleen een balkon en gebruikt ze dus niet. Ik ga deze zomer watermeloen kweken! Ik ben heel benieuwd.
Een prednison kuur.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik kwam er vorige week vanwege wat acties. Kom ik bij de kassa krijg ik ze van de mevrouw voor mij ook erbij. Leuk voor mijn zoontje.Dodo schreef:Een stel moestuintjes van AH. Ik kom er zelf niet vaak, maar mijn zus heeft alleen een balkon en gebruikt ze dus niet. Ik ga deze zomer watermeloen kweken! Ik ben heel benieuwd.
Vorig jaar hebben we genoten van heel veel cherrytomaatjes en jawel, dit jaar zijn ze ook weer binnen!
Ook hebben we inmiddels komkommers, lijkt me ook leuk om te proberen.
Maar wat we toch met venkel aanmoeten...
Ook hebben we inmiddels komkommers, lijkt me ook leuk om te proberen.
Maar wat we toch met venkel aanmoeten...
- Niet meer zo actief -