ze zijn al volop bezig hoor...Lassie schreef:in friesland?![]()
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jaloezie is niet goed he!?jvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden......JolandaOudshoorn schreef:een heel leuk bericht van een forummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n bericht zou ik je ook wel willen sturen, maar ik mis de creativiteit daarvoor.....
Je hoort anders elke zondag dat God een jaloers God is.Gijs83 schreef: Jaloezie is niet goed he!?

Dit bedoelt Gijs: ja·loers bn andermans geluk, bezit enz. benijdend; afgunstigwim schreef:Je hoort anders elke zondag dat God een jaloers God is.Gijs83 schreef: Jaloezie is niet goed he!?
Jij bedoelt wat anders...
En wéér heb je gelijk. Maar ik gebruikte dit keer een knipoogeyAnder schreef:Dit bedoelt Gijs: ja·loers bn andermans geluk, bezit enz. benijdend; afgunstigwim schreef:Je hoort anders elke zondag dat God een jaloers God is.Gijs83 schreef: Jaloezie is niet goed he!?
wim schreef:En wéér heb je gelijk. Maar ik gebruikte dit keer een knipoogeyAnder schreef:Dit bedoelt Gijs: ja·loers bn andermans geluk, bezit enz. benijdend; afgunstigwim schreef:Je hoort anders elke zondag dat God een jaloers God is.Gijs83 schreef: Jaloezie is niet goed he!?

- MarthaMartha
probeer eens.....jvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden......JolandaOudshoorn schreef:een heel leuk bericht van een forummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n bericht zou ik je ook wel willen sturen, maar ik mis de creativiteit daarvoor.....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een dikke postzending met o.a. de Banier, de Saambinder en Om Sions Wil
Moderatorbericht:
een soort van gourmetstel... 

Nu, dan heb je wat te lezen, Rens!Rens schreef:een dikke postzending met o.a. de Banier, de Saambinder en Om Sions Wil
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
waarom jezelf zo naar beneden halen... is echt niet nodig.jvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden......JolandaOudshoorn schreef:een heel leuk bericht van een forummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne...
ook jij stuurt leuke berichten..

naast ook heel serieuze enz berichten..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Voor de oudejaarsavondLassie schreef:een soort van gourmetstel...

nee daar doen wij niet aan....Gijs83 schreef:Voor de oudejaarsavondLassie schreef:een soort van gourmetstel...Tenminste hier komt-ie dan meestal wel op tafel! We hebben dan speciaal om 17.00 uur kerk en daarna laten we dat gourmetstel nog tot ver in de avond 'sudderen'!
Wij hebben deze gekregen van m'n schoonouders. Eens kijken of het ons lukt.

O, is dat speciaal voor het gourmetstel? Ik heb me altijd al afgevraagd waarom die dienst nou om 17.00 begon, maar nou snap ik hetGijs83 schreef:Voor de oudejaarsavondLassie schreef:een soort van gourmetstel...Tenminste hier komt-ie dan meestal wel op tafel! We hebben dan speciaal om 17.00 uur kerk en daarna laten we dat gourmetstel nog tot ver in de avond 'sudderen'!

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Heeft hij al gedaan! En dat was een berichtMarthaMartha schreef:probeer eens.....jvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden......JolandaOudshoorn schreef:een heel leuk bericht van een forummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft