Wat doen we vandaag? [5]

Ichtus

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door Ichtus »

Ichtus schreef:Een Power Point in elkaar zetten. Maar het lukt niet zo. Ik had een titelpagina met alleen onderaan een streep. Op de rest van de dia's alleen een streep bijna bovenaan de dia. Maar ineens zit die streep ook op de titelpagina. En dat was niet de bedoeling. Nu weet ik niet hoe die er gekomen is en al helemaal niet hoe ik die weg moet halen :nonnon
Inmiddels heb ik het na veel geklungel toch weer goed gekregen :yahoo
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
helma

Bericht door helma »

drukke dag vandaag
vanmorgen bidkring met mijn vriendinnen
die moet ik op tijd wegsturen :?
daarna een belangrijke brief maken
en een en ander in het huishouden doen
vanmiddag met O.W. naar trouwdienst C & B
even Jet (en jean...) knuffelen :love
vanavond met de jeugd naar Jijdaaravond in Doorn.
Eigenlijk hadden we een verjaardag, maar ze wilden toch allemaal graag naar Doorn.
Dus vooruit...
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hier ook een drukke dag, met Sharon naar het CB geweest, daarna de cadautjes weggebracht in het Stoplicht( jeugdhonk van de kerk), vanmiddag oefenen voor de begeleiding van het kerstfeest van school, vanmiddag/vanavond voorbereiden en vieren van het kerstfeest van de kinderclub. We doen het in de open lucht, dus bidden om droog weer. En verder moet het huishouden ook nog gedaan worden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

Zaterdag trouwpak shoppen in Rotterdam. Gezellig samen met Joanne. En wie ooit heeft verzonnen dat dat niet zou mogen heeft pech :D

En dan inkopen doen voor mijn verjaardag, zondagavond :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

poeh... bidkring met mijn vriendinnen, even wat boodschappen, was opruimen, nieuwe was aan, drie logeerbedden voor het weekend klaarmaken, opruimen, en nu even eten... zo weer hard aan de slag....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

MarthaMartha schreef:poeh... bidkring met mijn vriendinnen, even wat boodschappen, was opruimen, nieuwe was aan, drie logeerbedden voor het weekend klaarmaken, opruimen, en nu even eten... zo weer hard aan de slag....
Volgens mij vergeet je ook nog wat. Straks heb je de koffie niet op tijd klaar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Een weekendje weg regelen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
priscilla

Bericht door priscilla »

Marnix schreef:Zaterdag trouwpak shoppen in Rotterdam. Gezellig samen met Joanne. En wie ooit heeft verzonnen dat dat niet zou mogen heeft pech :D

En mag jij dan ook mee om een trouwjurk?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

priscilla schreef:
Marnix schreef:Zaterdag trouwpak shoppen in Rotterdam. Gezellig samen met Joanne. En wie ooit heeft verzonnen dat dat niet zou mogen heeft pech :D

Lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend... :huhu
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks weer treinen naar huis.
Lekker eten en dan vermoedelijke wat kasten sjouwen.

Hierna even aan het werk op de computer en met de fotocamera wat uitproberen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

nog even.... en dan is de hele happening voorbij. Strak schema: om 16.45 eten (zo vroeg heb ik dat nog nooit gedaan) om 17.15 naar het stoplicht om alles te checken en klaar te zetten, incl. alle hooibalen op het grote plein. Om 18.00 naar huis en de kinderen klaar maken voor de lampionnenoptocht, om 18.15 op de startplaats staan, nog wat dingen uitdelen, mensen instrueren en genieten, om 18.45 weer bij het stoplicht zijn, omkleden, schminken en naar de schaapjes toe en dan hopen rond 19.15 de kinderen op het plein aan te komen, waar ik het kerstverhaal zal vertellen.
En als alles voorbij is en achter de rug is, neem ik een heerlijk, lang en warm bad!! :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

proberen nog een beetje lol in het leven te zien..........ben even niet bepaald in een jolige bui als je begrijpt wat ik bedoel jongeheer Poes
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Sterkte Rens!
priscilla schreef:

Mister schreef:
priscilla schreef:

Lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend... :huhu

Die trouwjurk heeft ze uiteraard al, anders zou ik niet naar een trouwpak gaan kijken... Eerst de jurk en dan een pak dat daar goed naast past. Die traditie hebben we wel in ere gehouden :D

Ik had wel mee mogen gaan met het kopen van een jurk, maar ze vond het wel leuk als ik het nog niet gezien had. En aangezien er al twee vrouwen meegingen ben ik zo wijs geweest om van de mogelijkheid om ook mee te gaan geen gebruik te maken. Wel heb ik de stofjes gekregen waardoor ik de kleuren van de jurk al wel weet. Dat wordt dus geen verrassing, hoe hij er precies uitziet, ik heb wel mijn ideeen, ik weet wat ze leuk vindt en zo. En hoe het staat... dat wordt natuurlijk toch wel een verrassing.

En wat het pak betreft, ze hoeft niet mee maar ik stel haar mening wel op prijs, belangrijk is dat we het beiden leuk vinden. En als tegenprestatie hoef ik de huwelijksreis ook niet in mijn eentje te regelen :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Net een 50 meter lang pad door een halve meter hoge sneeuw gemaakt..
Nu koffie!!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Margriet schreef:Net een 50 meter lang pad door een halve meter hoge sneeuw gemaakt..
Nu koffie!!!!
Een halve meter sneeuw :oO
Dat vraagt om een foto...
Gesloten