Ik had vroeger een leraar die ons altijd zei dat je voor patat niet mocht bidden, want een zegen vragen over zulke vette zooi, vond hij wrang...Hendrikus schreef:

Ik had vroeger een leraar die ons altijd zei dat je voor patat niet mocht bidden, want een zegen vragen over zulke vette zooi, vond hij wrang...Hendrikus schreef:
Een vreemd standpunt.Luther schreef:Ik had vroeger een leraar die ons altijd zei dat je voor patat niet mocht bidden, want een zegen vragen over zulke vette zooi, vond hij wrang...
Ik ben wel benieuwd hoe jij hem maakt.JolandaOudshoorn schreef:heee, ik ook alaritha schreef:Dat ik ga koken. Nasi.
Ik kook witte rijst 8 minuten. Daarna gaat het in zo'n speciale schaal met deksel van Tupper. Daar heb ik dan geen omkijken meer naar. Ik snijdt kip in stukjes en bak ze in olijfolie. Normaal doe ik er dan ook groente bij. ( versgesneden uit een zakjeJolandaOudshoorn schreef:Ik ben wel benieuwd hoe jij hem maakt.JolandaOudshoorn schreef:heee, ik ook alaritha schreef:Dat ik ga koken. Nasi.
Zo ongeveer doe ik het ook.aritha schreef:
Ik kook witte rijst 8 minuten. Daarna gaat het in zo'n speciale schaal met deksel van Tupper. Daar heb ik dan geen omkijken meer naar. Ik snijdt kip in stukjes en bak ze in olijfolie. Normaal doe ik er dan ook groente bij. ( versgesneden uit een zakje). En ik heb dit keer een pakje satémix voor nasi gebruikt.
Mijn man was een beetje laat en hij zit met m'n oudste dochter nou te genieten.
Ik kook ook rijst, gebruik kip (soms marineer ik die in ketjap, sambal, zout en peper) ik doe er vaak een eitje bij (die roerbak ik met allerlei kruiden en deze keer ook met spekjes) ik gebruik ook altijd groente en een pakje nasi mix. en ik serveer het met sate-saus (melk, wyko-sate-saus, chilisaus en ketjap)fluitje schreef:Zo ongeveer doe ik het ook.aritha schreef:
Ik kook witte rijst 8 minuten. Daarna gaat het in zo'n speciale schaal met deksel van Tupper. Daar heb ik dan geen omkijken meer naar. Ik snijdt kip in stukjes en bak ze in olijfolie. Normaal doe ik er dan ook groente bij. ( versgesneden uit een zakje). En ik heb dit keer een pakje satémix voor nasi gebruikt.
Mijn man was een beetje laat en hij zit met m'n oudste dochter nou te genieten.
Maar vanavond hadden we Chili con carne.
albion schreef:
10 kilo eraf. En nog 10 kilo te gaan. (valt niet mee soms)
Nee, Cambridgehelma schreef:albion schreef:
10 kilo eraf. En nog 10 kilo te gaan. (valt niet mee soms)
Heel knap zeg!! Ga zo door!![]()
![]()
Hoe pak je het aan? Sonja?