Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Tomatensoep en zalmslaatjes
- JolandaOudshoorn
BBQ in de straat 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hamburgers op de bbq
en daarna op een broodje
en daarna op een broodje
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
aardappels
worteltjes/peultjes
rauwkostsalade met kip-pesto
vis uit de oven
kersen na
worteltjes/peultjes
rauwkostsalade met kip-pesto
vis uit de oven
kersen na
Lekker makkelijk, frituurpan aan, friet en kroketten, gauw klaar en weinig vaat.
Een standbeeld voor degene die de frituurpan heeft uitgevonden......

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Vind je ?Mariavt schreef:Lekker makkelijk, frituurpan aan, friet en kroketten, gauw klaar en weinig vaat.
Niets dat zo vuil wordt als de frituurpan.
Ik zeef na elk gebruik de olie, en na 5 keer helemaal schoonmaken.
Dus ben zo blij dat ze hier niet zo vaak frites willen.
Wij hadden aardappelsalade (van nieuwe vastkokende aardappels) en vooraf een groentensoepje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik heb nog heel veel over van de gourmet, van gisterenavond...
Gebakken aardappeltje erbij...en lekkere sla...dan moet het vast gaan lukken voor vandaag
Gebakken aardappeltje erbij...en lekkere sla...dan moet het vast gaan lukken voor vandaag

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Er staat nu een bosbessencaketaart in de oven, zodra die klaar is, schuif ik er een quiche in.
Met zalm. broccoli, champignons, courgette, erbij een frisse witlofsalade met mandarijntjes, ananas en appel.
Eten jullie mee ?
Met zalm. broccoli, champignons, courgette, erbij een frisse witlofsalade met mandarijntjes, ananas en appel.
Eten jullie mee ?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
tklinkt heeerlijk!!! heb jet de recepten voor me?Mara schreef:Er staat nu een bosbessencaketaart in de oven, zodra die klaar is, schuif ik er een quiche in.
Eten jullie mee ?

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
moet je nooit te hard zeggen; ik heb bij jolanda ook wel eens gegetenMara schreef:Er staat nu een bosbessencaketaart in de oven, zodra die klaar is, schuif ik er een quiche in.
Eten jullie mee ?
en bij Jet...
dus...roep niet te hard

- JolandaOudshoorn
ja, want voor dat je het weet... staat Helma met kritische man en kinderen bij je op de stoep.....helma schreef:moet je nooit te hard zeggen; ik heb bij jolanda ook wel eens gegetenMara schreef:Er staat nu een bosbessencaketaart in de oven, zodra die klaar is, schuif ik er een quiche in.
Eten jullie mee ?
en bij Jet...
dus...roep niet te hard

Ik weet, mijn Verlosser leeft
nou...vond je 'm erg kritisch?JolandaOudshoorn schreef:ja, want voor dat je het weet... staat Helma met kritische man en kinderen bij je op de stoep.....helma schreef:moet je nooit te hard zeggen; ik heb bij jolanda ook wel eens gegetenMara schreef:Er staat nu een bosbessencaketaart in de oven, zodra die klaar is, schuif ik er een quiche in.
Eten jullie mee ?
en bij Jet...
dus...roep niet te hard

oeps, je kado ligt nog hier. Zou ik met de bruiloft meenmen!
helma schreef:nou...vond je 'm erg kritisch?JolandaOudshoorn schreef:ja, want voor dat je het weet... staat Helma met kritische man en kinderen bij je op de stoep.....helma schreef:moet je nooit te hard zeggen; ik heb bij jolanda ook wel eens gegetenMara schreef:Er staat nu een bosbessencaketaart in de oven, zodra die klaar is, schuif ik er een quiche in.
Eten jullie mee ?
en bij Jet...
dus...roep niet te hard![]()
oeps, je kado ligt nog hier. Zou ik met de bruiloft meenmen!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zelf gecorned beef met de bijbehorende groenten en aardappels!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
EEN HEERLIJKE RUNDVLEESSALADE
KOMKOMMER
Voor de liefhebbers een KROKET
VERSE AARDBEIEN
KOMKOMMER
Voor de liefhebbers een KROKET
VERSE AARDBEIEN