Dank u dokterGijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
- Oude-Waarheid
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Inderdaad, soms bij sommige mensen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Als ik er 1tje neem weet ik zeker dat ik na een paar uur beroerder ben dan daarvoor
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Aan mijn oom (we kregen gisteren bericht) die slecht nieuws kreeg.
aan het feit dat Rens weer terug is. 
Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!! 
- MarthaMartha
Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!
Is het na 2,5 uur al ondraaglijk?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
alsof jij dat niet kent..MarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Eh.. pardon.. Ik bedoel natuurlijk 2.5 weekhenriët schreef:alsof jij dat niet kent..MarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
dat het zomaar kan gebeuren dat je een post leest, 'm nogmaals wilt lezen en dat er dan opeens een heel stuk discussie verdwenen is. (misschien is het aardig om even aan te geven dat er geknipt is...)
edit: ik was te snel. Het staat er al.
edit: ik was te snel. Het staat er al.
Laatst gewijzigd door Zita op 27 mar 2010, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
is gebeurd hoor. mvg JetZita schreef:dat het zomaar kan gebeuren dat je een post leest, 'm nogmaals wilt lezen en dat er dan opeens een heel stuk discussie verdwenen is. (misschien is het aardig om even aan te geven dat er geknipt is...)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Ai, dat is lang ja!!!Droelie schreef:Eh.. pardon.. Ik bedoel natuurlijk 2.5 weekhenriët schreef:alsof jij dat niet kent..MarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee hoor, God doet wonderen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Nee hoor, God doet wonderen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Het was een kort samenzijn.. Maar wel weer superMarthaMartha schreef:Ai, dat is lang ja!!!Droelie schreef:Eh.. pardon.. Ik bedoel natuurlijk 2.5 weekMarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
aan manlief