Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
En Zeeuwen leren nooit wat bij bij, bedoel je?vogeltje schreef:Weet je hoe handig dialect is?
Mijn zus had samen met een vriendinnetje iemand uitgescholden. Ik zal niet zeggen waarvoor, maar het was aarig grof.
De meneer kwam het vertellen en eiste excuus.
Mijn zus en haar vriendinnetje gaven elkaar de schuld.
Toen zei mijn moeder: 'Waarvoor ben je dan uitgescholden?'
Hij zei: 'Voor.....'
Toen wist mijn moeder het gelijk want alleen mijn zusje praatte Riesns. Haar vriendinnetje niet ( was zeeuws).
Val je dan even door de mand zeg!

Misschien moet je vragen of er een apart subforum voor kan komen... we hebben er ook 1 voor engels. Misschien kan er ook een subforum komen getiteld: Dialect en tongentaal....
Je hebt gelijk Drikus, maar hoe zit het nou met dat urgel?
woddoejoemien?
isdanogwabiezonders?
draadjesdoos
He dit vind ik nou zo gezellig, op een warme, vriendelijke manier met humor met elkaar praten.
Ik word er blij van
Laatst gewijzigd door Marnix op 04 jan 2010, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
he drikus, als je nog eens in Laren gaat fotograferen.. fotografeer dan eens wat winkelstraten.. schijnt daar erg leuk te zijn om te winkelen..Hendrikus schreef:Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!Gijs83 schreef:Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!
maar eerst zien dan geloven

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
henriët schreef: he drikus, als je nog eens in Laren gaat fotograferen.. fotografeer dan eens wat winkelstraten.. schijnt daar erg leuk te zijn om te winkelen..
henriët schreef:Al denk ik wel dat we binnen de ger gez meer matig zouden kunnen ( misschien wel moeten) zijn, ikzelf incluis

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik denk dat jij Laren NH bedoelt, en ik was in Laren Gldhenriët schreef:he drikus, als je nog eens in Laren gaat fotograferen.. fotografeer dan eens wat winkelstraten.. schijnt daar erg leuk te zijn om te winkelen..Hendrikus schreef:Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!Gijs83 schreef:Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!

~~Soli Deo Gloria~~
ooooh, bin dr dea twi van, da wis t uk nieHendrikus schreef:Ik denk dat jij Laren NH bedoelt, en ik was in Laren Gldhenriët schreef:he drikus, als je nog eens in Laren gaat fotograferen.. fotografeer dan eens wat winkelstraten.. schijnt daar erg leuk te zijn om te winkelen..Hendrikus schreef:Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!Gijs83 schreef:Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
jaja, in de buurt van Zutphen, boven Lochem om precies te zijn 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Zo, had je je topo weer niet geleerd, jongedame?henriët schreef:ooooh, bin dr dea twi van, da wis t uk nieHendrikus schreef:Ik denk dat jij Laren NH bedoelt, en ik was in Laren Gldhenriët schreef:he drikus, als je nog eens in Laren gaat fotograferen.. fotografeer dan eens wat winkelstraten.. schijnt daar erg leuk te zijn om te winkelen..Hendrikus schreef: Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!

~~Soli Deo Gloria~~
Zo, had je je topo weer niet geleerd, jongedame?Hendrikus schreef:henriët"]ooooh, bin dr dea twi van, da wis t uk nieHendrikus schreef:Ik denk dat jij Laren NH bedoelt, en ik was in Laren Gldhenriët schreef:he drikus, als je nog eens in Laren gaat fotograferen.. fotografeer dan eens wat winkelstraten.. schijnt daar erg leuk te zijn om te winkelen..Hendrikus schreef: Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!

nou, ik zal je zeggen, ik vond topo super!
vroeger was alles beter he.. alleen de topo boeken niet
maar fijn dat ik zelfs nu nog leer

je gaat gewoon te laat naar jet, bedhenriët schreef:maar fijn dat ik zelfs nu nog leer

~~Soli Deo Gloria~~
klopt, k geef t helemaal toe, vanavond ga ik vroegHendrikus schreef:je gaat gewoon te laat naar jet, bedhenriët schreef:maar fijn dat ik zelfs nu nog leer

henriët schreef:klopt, k geef t helemaal toe, vanavond ga ik vroegHendrikus schreef:je gaat gewoon te laat naar jet, bedhenriët schreef:maar fijn dat ik zelfs nu nog leer

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:henriët schreef:klopt, k geef t helemaal toe, vanavond ga ik vroegHendrikus schreef:je gaat gewoon te laat naar jet, bedhenriët schreef:maar fijn dat ik zelfs nu nog leerduidelijk nog niet uitgeslapen...

- Jean le Fontain
- Contacteer:
Heb je dat al aan je bed verteld?henriët schreef:klopt, k geef t helemaal toe, vanavond ga ik vroegHendrikus schreef:je gaat gewoon te laat naar jet, bedhenriët schreef:maar fijn dat ik zelfs nu nog leer