Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
ik meen dat ik rundervinken binnen zag komen vliegen 

~~Soli Deo Gloria~~
Brood. Lekker makkelijk. Mem is vanavond om 20.00 uur pas thuis. Kan hij ook vast eten in OV.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Andijviestamppot met spekjes en ei. Heerlijk en makkelijk!
Toetje: bulgaarse yoghurt + aardbeiensaus + gele vla.
Toetje: bulgaarse yoghurt + aardbeiensaus + gele vla.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
aardappelen, hamburgertje en bonen
ik heb het makkelijk vandaag...
heb gister voor 2 keer gelijk gekookt
nassie...
heb gister voor 2 keer gelijk gekookt
nassie...
Gisteren Kip Madras, met een plakje van mijn duim erin. Ik had haast.. 

eet smakelijk...Jongere schreef:Gisteren Kip Madras, met een plakje van mijn duim erin. Ik had haast..
Broodjes kroket
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Brood zonder kroket stond er vanavond bij mij op het menu.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik had vroeger een collega die daarin uitblonk. "Mag ik van u een broodje haring, maar dan zonder haring, want daar houd ik niet van". "Mag ik van u de Drentse koffietafel met krentenwegge, maar dan met thee in plaats van koffie en met een panini in plaats van krentenwegge? Wat zegt u, wit of bruin brood? Nee, doe eigenlijk maar liever een ciabatta met Serranoham..."vlinder schreef:Brood zonder kroket stond er vanavond bij mij op het menu.

~~Soli Deo Gloria~~
Babi Ketjap. 

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Hendrikus schreef:Ik had vroeger een collega die daarin uitblonk. "Mag ik van u een broodje haring, maar dan zonder haring, want daar houd ik niet van". "Mag ik van u de Drentse koffietafel met krentenwegge, maar dan met thee in plaats van koffie en met een panini in plaats van krentenwegge? Wat zegt u, wit of bruin brood? Nee, doe eigenlijk maar liever een ciabatta met Serranoham..."vlinder schreef:Brood zonder kroket stond er vanavond bij mij op het menu.
kan ik wel waarderen... maar als je dat iedere keer moet aanhoren, ja dan kan dat gaan vervelen.

Het werd zo voorspelbaar op den duur - en het gaf aanleiding tot flauwe grappen. Zo van "in de snackbar bestel je zeker een patatje oorlog zonder oorlog, een frikandel speciaal zonder speciaal en cola light zonder light?" Enfin, sinds zijn vertrek worden er in dat gezelschap weer gewoon ongemodificeerde Drentse koffietafels besteld en zo.albion schreef:Hendrikus schreef:Ik had vroeger een collega die daarin uitblonk. "Mag ik van u een broodje haring, maar dan zonder haring, want daar houd ik niet van". "Mag ik van u de Drentse koffietafel met krentenwegge, maar dan met thee in plaats van koffie en met een panini in plaats van krentenwegge? Wat zegt u, wit of bruin brood? Nee, doe eigenlijk maar liever een ciabatta met Serranoham..."vlinder schreef:Brood zonder kroket stond er vanavond bij mij op het menu.
kan ik wel waarderen... maar als je dat iedere keer moet aanhoren, ja dan kan dat gaan vervelen.
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
patat wortels, frikandel of zo iets
Ik weet, mijn Verlosser leeft
hier ook zoiets, maar ik denk zonder wortels want die hadden we gisteren alJolandaOudshoorn schreef:patat wortels, frikandel of zo iets

~~Soli Deo Gloria~~