Ik hoop het......gertje schreef:mmmmmmm die D zal je verbaasd doen staan denk ik.....

Ik hoop het......gertje schreef:mmmmmmm die D zal je verbaasd doen staan denk ik.....
We hebben veel chatmods actief.gertje schreef:tja, moet je maar vaker in de chat zijn
absoluut..!!!gertje schreef:ja ik niet minder, een prachtig stel( denk ik)
Je kent hem nog niet, da's duidelijk............jvdg schreef:Zeker, zeker.......gertje schreef:ja ik niet minder, een prachtig stel( denk ik)
Maar die D. moet nog wel veel leren (denk ik).
ik ookjvdg schreef:
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel blij voor MM en D.![]()
en ik ookhelma schreef:ik ookjvdg schreef:
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel blij voor MM en D.![]()
Dat is een hele goede Demo.Democritus schreef:Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang... maar garantie tot de deur.
hi.... maak een mannen-klaag-kamer in de chat...............fluitje schreef:Dat is een hele goede Demo.Democritus schreef:Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang... maar garantie tot de deur.
Gaan ze naar de kapper, 0,5 centimeter eraf en dan verwachten ze dat wij het meteen opmerken als je na een lange dag thuiskomt.
Wel goed om deze punten eens als mannen onderling te bespreken., of 5 minuten dan en dan over iets anders.
Inderdaad een vorm van interactieve traumaverwerking.fluitje schreef:Dat is een hele goede Demo.Democritus schreef:Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang... maar garantie tot de deur.
Gaan ze naar de kapper, 0,5 centimeter eraf en dan verwachten ze dat wij het meteen opmerken als je na een lange dag thuiskomt.
Wel goed om deze punten eens als mannen onderling te bespreken., of 5 minuten dan en dan over iets anders.
Hebben jullie nou lastige vrouwen of lijkt dat maar zo?Democritus schreef:Inderdaad een vorm van interactieve traumaverwerking.fluitje schreef:Dat is een hele goede Demo.Democritus schreef:Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang... maar garantie tot de deur.
jij bent zeker baas in huis...refo schreef:Hebben jullie nou lastige vrouwen of lijkt dat maar zo?Democritus schreef:Inderdaad een vorm van interactieve traumaverwerking.fluitje schreef:Dat is een hele goede Demo.Democritus schreef:Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang... maar garantie tot de deur.
We hebben het nu over wat anders.albion schreef: jij bent zeker baas in huis...