vertel eens............Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
Daardoor ga je sommige dingen beter begrijpen.

vertel eens............Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
we wachten benieuwd af...........Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
henriët schreef:we wachten benieuwd af...........Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
Nee, gestegen! 't Was gezellig! Volgende keer wellicht wat langer, want volgens mij is het na mijn vertrek heel interessant geworden!JolandaOudshoorn schreef:Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
Daardoor ga je sommige dingen beter begrijpen.en zijn we in achting gedaald.... of gestegen!
overigens, ik vond het heel leuk dat je langskwam!!!
Maar je hebt hem tenminste.albion schreef:Eindelijk Neveldijk ontvangen (waar ik het besteld had en betaald had, waren 3 maanden naar Australië geweest). Geduld beloont zie je maar weer.
ben jij nog steeds op zoek?jvdg schreef:Maar je hebt hem tenminste.albion schreef:Eindelijk Neveldijk ontvangen (waar ik het besteld had en betaald had, waren 3 maanden naar Australië geweest). Geduld beloont zie je maar weer.
heel misschien mag je 'm wel van mij overnemen. Hij valt me niet helemaal mee. Soms vraag ik me af wanneer het nog zomaar een humoristische karakterschets van wat extremen in 'geestelijkheid' in een dorpje is, of dat het ijdel gebruik van Gods Naam wordt.jvdg schreef:Maar je hebt hem tenminste.albion schreef:Eindelijk Neveldijk ontvangen (waar ik het besteld had en betaald had, waren 3 maanden naar Australië geweest). Geduld beloont zie je maar weer.
Waardeloze apparaten. Even leuk, maar daarna ga je je groen en geel ergeren aan de snelheid. Of je moet er niet al te veel achter zitten en mee hoeven te werken.tukkertje schreef:een laptop
Wat een onzin.BoCo schreef:Waardeloze apparaten. Even leuk, maar daarna ga je je groen en geel ergeren aan de snelheid. Of je moet er niet al te veel achter zitten en mee hoeven te werken.tukkertje schreef:een laptop
Ja.albion schreef:ben jij nog steeds op zoek?jvdg schreef:Maar je hebt hem tenminste.albion schreef:Eindelijk Neveldijk ontvangen (waar ik het besteld had en betaald had, waren 3 maanden naar Australië geweest). Geduld beloont zie je maar weer.
Zita schreef:heel misschien mag je 'm wel van mij overnemen. Hij valt me niet helemaal mee. Soms vraag ik me af wanneer het nog zomaar een humoristische karakterschets van wat extremen in 'geestelijkheid' in een dorpje is, of dat het ijdel gebruik van Gods Naam wordt.jvdg schreef:Maar je hebt hem tenminste.albion schreef:Eindelijk Neveldijk ontvangen (waar ik het besteld had en betaald had, waren 3 maanden naar Australië geweest). Geduld beloont zie je maar weer.