Tjonge Helma, wat zorgelijkhelma schreef:sinds gisteravond...vlekjes.
en nog een grieppatiënt ook.

Tjonge Helma, wat zorgelijkhelma schreef:sinds gisteravond...vlekjes.
Op zich valt het nog mee, tot nu toe. Ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt.Mara schreef:Tjonge Helma, wat zorgelijkhelma schreef:sinds gisteravond...vlekjes.
ze is nu behoorlijk ziek en zwak. Veel hoesten. Helemaal gevlekt en opgezwollen.Lassie schreef:En hoe is het verlopen tot nu toe? Nog zieker geworden of valt het mee?
Beterschap.
Wel fijn dat alles goed verlopen is toch?
Ze is dus zieker dan je andere dochter?helma schreef:ze is nu behoorlijk ziek en zwak. Veel hoesten. Helemaal gevlekt en opgezwollen.Lassie schreef:En hoe is het verlopen tot nu toe? Nog zieker geworden of valt het mee?
Beterschap.
Wel fijn dat alles goed verlopen is toch?
andere dochter begon met 2 flink zieke dagen,kreeg vlekjes en knapte daarna op; Els is eigenlijk vooraf niet ziek geweest, begon gelijk met vlekjes. De eerste dagen ging het wel; gisteravond begon de koorts te stijgen. Nu wil ze niet beneden liggen maar boven op bed blijven. Dat is nooit zo'n goed teken.Mara schreef:Ze is dus zieker dan je andere dochter?helma schreef:ze is nu behoorlijk ziek en zwak. Veel hoesten. Helemaal gevlekt en opgezwollen.Lassie schreef:En hoe is het verlopen tot nu toe? Nog zieker geworden of valt het mee?
Beterschap.
Wel fijn dat alles goed verlopen is toch?![]()
Weet je nu wat je goed in de gaten moet houden?
Opkomende benauwdheid en ernstige hoofdpijn?
Sterkte!
Ik hoop dat ze nu gaat opknappen. Geef haar maar een knuffel namens mij :-)helma schreef:Vannacht heeft ze goed geslapen; ik ben er nog een keer uit geweest omdat ik me ongerust maakte dat het zo stil was...ik hoorde geen gehoest.
Vanmorgen geen koorts. Nog wel behoorlijk ziek en zwak.
Maar is de koorts dan altijd hoog met mazelen? Ik bedoel, fluctueert die dan niet, net als bij een ander virus?helma schreef:Vannacht heeft ze goed geslapen; ik ben er nog een keer uit geweest omdat ik me ongerust maakte dat het zo stil was...ik hoorde geen gehoest.
Juist de (hoge) koorts is een kenmerk van mazelenMara schreef:Maar is de koorts dan altijd hoog met mazelen? Ik bedoel, fluctueert die dan niet, net als bij een ander virus?helma schreef:Vannacht heeft ze goed geslapen; ik ben er nog een keer uit geweest omdat ik me ongerust maakte dat het zo stil was...ik hoorde geen gehoest.
Okay, omdat je schreef: vanmorgen geen koorts, dat is dan een goed teken, een soort kentering in het ziekteproces, ten goede?helma schreef:Juist de (hoge) koorts is een kenmerk van mazelenMara schreef:Maar is de koorts dan altijd hoog met mazelen? Ik bedoel, fluctueert die dan niet, net als bij een ander virus?helma schreef:Vannacht heeft ze goed geslapen; ik ben er nog een keer uit geweest omdat ik me ongerust maakte dat het zo stil was...ik hoorde geen gehoest.
het kan inderdaad schommelen.
Ik heb altijd begrepen dat af en toe oplaaiende koorts minder gevaarlijk is dan constant hoge koorts.helma schreef:ik hoop dat de piek nu een beetje voorbij is ja.
ze ligt niet meer plat op de bank, maar half rechtop.
De koorts kan wel weer oplaaien geloof ik.