een "páár posts" durft ie ook nog met een stalen smoelwerk te zeggen...............................duizenden......Marnix schreef:kan goed kloppen ja, daar heb ik ook wel een paar posts staanKislev schreef:Ken die kop van refoweb volgens mij!Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staanKijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.
Hmm werkt niet, foto is te groot en ik zie zo even niet hoe dat op een Mac te verkleinen is.
- Christiaan
- Christiaan
Nee, maar dit is wel degelijk een afbeelding van een schilderij waar hij op staat. Ik ken geen afbeelding met meer baard.Tiberius schreef:Hij heet toch geen Christiaan?Christiaan schreef:Heb al weer een tijdje een nieuwe en wel de Reformator:
Dr. Bullinger.
Ik dacht eigenlijk Heinrich (o.i.d.). Ik dacht ook dat hij meer baard had. Of heb je hem met PhotoShop geschoren?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
Nou met mijn avatar van een Hervormer geef ik toch wel een richting aan en een boodschap af.Adorote schreef:Waar blijven de mooie avatars die er wat toe doen , geeft meerwaarde.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
- Christiaan
- Christiaan
Wie zal het zeggen?helma schreef:Ben ik net aan je nieuwe uiterlijk gewend, ben je weer iemand anders.Christiaan schreef:Mijn nieuwe Hudrych Zwingli (1484-1531) Hervormer.
heb je in 't echt ook zoveel gezichten? :mrgreen:
- Christiaan
Vandaar maar weer een andere, na Thomas Watson,Christiaan schreef:Wie zal het zeggen?helma schreef:Ben ik net aan je nieuwe uiterlijk gewend, ben je weer iemand anders.Christiaan schreef:Mijn nieuwe Hudrych Zwingli (1484-1531) Hervormer.
nu de grote maar vergeten Reformator,
Johannes Oecolampadius (1482-1531)
De volgende is zeker een kameleon????? :roll:Christiaan schreef:Vandaar maar weer een andere, na Thomas Watson,Christiaan schreef:Wie zal het zeggen?helma schreef:Ben ik net aan je nieuwe uiterlijk gewend, ben je weer iemand anders.Christiaan schreef:Mijn nieuwe Hudrych Zwingli (1484-1531) Hervormer.
nu de grote maar vergeten Reformator,
Johannes Oecolampadius (1482-1531)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4