Heel mooi geschreven!! En begrijp jij je dochter nu ook beterAfgewezen schreef:Helma, er is aan jou een columniste verloren gegaan.
Offe... ben je dat misschien stiekem?
Kinderpraat
- JolandaOudshoorn
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Ikke?JolandaOudshoorn schreef:Heel mooi geschreven!! En begrijp jij je dochter nu ook beterAfgewezen schreef:Helma, er is aan jou een columniste verloren gegaan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hier zoeken ze nog een columniste. Maar of dát nou is wat je zoekthelma schreef::mrgreen: wel geweest ooit voor de GGAfgewezen schreef:Helma, er is aan jou een columniste verloren gegaan.
als je ooit een tip heb, het lijkt me énig!

Erasmiaan schreef:Hier zoeken ze nog een columniste. Maar of dát nou is wat je zoekthelma schreef::mrgreen: wel geweest ooit voor de GGAfgewezen schreef:Helma, er is aan jou een columniste verloren gegaan.
als je ooit een tip heb, het lijkt me énig!
Gevraagd:
Scherp schrijvende, van humor voorziene, breed kijkende, verassend opiniërende, persoonlijk oordelende
columnist(e)
mmm...profiel klopt aardig

Ik had kleren gekregen voor mijn kroost
o.a. een leuke gebloemde jurk; zelfgenaaid door iemand
toen ik hem aantrok bij mijn dochter van zes zei ze; hè bah, wat een lelijke jurk. Die doe ik echt niet aan hoor!
Dan denken ze dat u een hele oude moeder bent.
ik reageerde verbaasd. Hij is toch best leuk? hij is van die en die geweest (een meisje wat ze heel leuk vindt, ik dacht dat scheelt vast)
Keek ze me verontwaardigd aan: Nou, die moeder is toch ook net een oma!
:mrgreen: ik heb maar een andere outfit opgezocht voor d'r.
toen ik hem aantrok bij mijn dochter van zes zei ze; hè bah, wat een lelijke jurk. Die doe ik echt niet aan hoor!
ik reageerde verbaasd. Hij is toch best leuk? hij is van die en die geweest (een meisje wat ze heel leuk vindt, ik dacht dat scheelt vast)
helma schreef:Ik had kleren gekregen voor mijn kroost
wahaha. en vooral hoe ze er bij kijken he.
Re: kapper
BJD schreef:Zaterdag ben ik (30 jaar) met m'n zoontje (4 jaar) naar de kapper geweest. Bij thuiskomst vraagt ie aan m'n vrouw "Mam, als ik dertig ben, mag ik dan ook alleen naar de kapper?":
Op je 30 e alleen naar de kapper is wat vroeg de begeleiding naar de haarafsnijder zal pas op het 55e levensjaar afgesneden kunnen worden ,kortom alleen naar zo n s salon kan dan, mist men zich keurig kan gedragen , en niet in huilen uitbarst. :|