Je kan het pulsen zelfs automatisch laten gebeuren las ik netOorspronkelijk gepost door Channaen om te pulsen moet je twee keer de muisknop in drukken, dat valt toch wel mee?;)
zo zo en dan beweren dat je de hele topic gelezen hebt:+
je hoeft er niet zoveel voor te doen hoor, af en toe pulsen is alles:%
Whatpulse / CPU (Christian Pulse Unity)
ow... als ik dat doe zegt ie dat hij geen verbinding kan maken met de server :#:puOorspronkelijk gepost door Gian
Crazysweet, je moet even pulsen, anders kom je niet in de lijsten, en kunnen we je ook geen team toewijzen.
Pulsen doe je door even te dubbelklikken op het zwarte w-tje. Die wordt dan even groen.
Als je geen zin hebt om af en toe te pulsen, kan je het progje ook automatisch laten pulsen.
Succes!
[Aangepast op 2/9/05 door crazysweet]
Dan moet je even zorgen dat je verbinding met internet hebt.Oorspronkelijk gepost door crazysweetow... als ik dat doe zegt ie dat hij geen verbinding kan maken met de server :#:puOorspronkelijk gepost door Gian
Crazysweet, je moet even pulsen, anders kom je niet in de lijsten, en kunnen we je ook geen team toewijzen.
Pulsen doe je door even te dubbelklikken op het zwarte w-tje. Die wordt dan even groen.
Als je geen zin hebt om af en toe te pulsen, kan je het progje ook automatisch laten pulsen.
Succes!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
het lag aan de proxy-serverOorspronkelijk gepost door GianDan moet je even zorgen dat je verbinding met internet hebt.Oorspronkelijk gepost door crazysweetow... als ik dat doe zegt ie dat hij geen verbinding kan maken met de server :#:puOorspronkelijk gepost door Gian
Succes!

Crazysweet.
Je bent ingelogd bij Whatpulse, alleen moet je nog een team joinen.
Dat doe je via het onderste venstertje in http://whatpulse.org/ aan de linkerkant.
Kies daar team 'United Christians'
Nadien kan ik je in subteam osw plaatsen.
Suc6;)
Dat doe je via het onderste venstertje in http://whatpulse.org/ aan de linkerkant.
Suc6;)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
gedaan... je kan me er bij zetten :bou:Oorspronkelijk gepost door Gian
Crazysweet.
Suc6;)
Kijk maar:Oorspronkelijk gepost door crazysweet
sta ik er al bij ???
1 Kaw(F) 8,064,972 1,638,589
2 Gian_ 1,699,136 607,385
3 Gijsonline 945,912 283,039
4 TheonlyDaphne 712,906 305,215
5 Marjann! 676,181 174,550
6 Feyenoord-fan 558,939 58,450
7 Corydoras 550,910 96,969
8 Barryvrouw 274,360 74,139
9 LizzyMoni 227,956 56,751
10 Pim 216,616 55,142
11 Matthijss 131,694 68,067
12 tukkertje 77,328 32,530
13 tiktak 70,583 8,438
14 MaybeMarina 43,258 50,931
15 Crazysweet 37,126 13,892
16 MisterOSW 11,537 3,581
17 Jacmar 115 275
Je kan 't hier zelf ook bekijken.
Via onderstaande link kan je naar ons team.Oorspronkelijk gepost door crazysweetow ??? ik heb geen u2u berichtje van je gehad .... :puOorspronkelijk gepost door GianIk heb je recent enkele links gejoetoejoed.Oorspronkelijk gepost door crazysweet
sta ik er al bij ???
Via die links kan je alles en iedereen bekijken.
Ook jezelf.
[Aangepast op 7/9/05 door crazysweet]
Het staat op de 11 plaats.
http://whatpulse.org/stats/teams/
Als je op United Christians klikt, kom je op de welkom page.
Vervolgens kan je naar onze eigen wegbsite, waarop je weer door kan klikken naar de stats van de subteams met alle daarbij behorende leden.
Als je vragen hebt stel je ze maar...
[Aangepast op 7/9/05 door Gian]
-