Helemaal akkoord, maar dat kon je 's morgens al op internet lezen; dus daar was de krant niet voor nodig.caprice schreef:Ik geloof een artikel over dhr. Bor die afscheid nam? Ik zoek het wel op op internet. Leek me eigenlijk wel interessant.Luther schreef:Nou, ik kan je gerust stellen: er stond niets interessants in.caprice schreef:Dan is wat wij hebben maar een kleine ergernis inderdaad. Vanavond geen krant gehad, en de bezorger telefonisch niet bereikbaar.
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik hoor telkens dat 'tuutje' van de freesmachine, dat betekent dat de vrachtwagen die het gefreesde asfalt op moet vangen mag aanrijden of juist moet stoppen.
... mensen die boeken opsturen in een plastic tas of in cadeaupapier
Zooo onhandig. Er bestaan niet voor niks enveloppen en/of dozen.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
heel de A12 weer vol file.... arme demo 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Iemand die me steeds irriteert. En dat vind ik heel erg, want ten eerste vind ik dat geen goede christelijke houding en ten tweede moet ik veel met haar "werken".
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik had hem nog zo gewaarschuwd voor zijn trouwen ............. maar nee hoor ..... liefde maakt blind ........ het zou allemaal meevallenMarthaMartha schreef:heel de A12 weer vol file.... arme demo

- MarthaMartha
Mmmm... ik vind het helemaal niet grappig.Auto schreef:Ik had hem nog zo gewaarschuwd voor zijn trouwen ............. maar nee hoor ..... liefde maakt blind ........ het zou allemaal meevallenMarthaMartha schreef:heel de A12 weer vol file.... arme demo
Gelukkig is het meer uitzondering dan regel.
Het is een schat dat hij (ondanks jouw waarschuwingen blijkbaar) toch voor mij hier wilde komen wonen....

daarom vind ik het zo vervelend als ie dan in de file staat...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat ik vandaag steeds boven naar het toilet moet, zie: waar baal je van
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
dan mag je blij zijn dat jullie twee wc's hebben, wij hebben maar 1.
Had ik het vanmiddag nog over met een vriendin.
Ik zei dat ik me niet voor kon stellen dat wij vroeger thuis met een tamelijk groot gezin, maar 1 wc hadden.
Vooral mijn broers zaten daar uitgebreid de Donald Duck te lezen
om onder het afdrogen uit te komen.
Ik zei dat ik me niet voor kon stellen dat wij vroeger thuis met een tamelijk groot gezin, maar 1 wc hadden.
Vooral mijn broers zaten daar uitgebreid de Donald Duck te lezen

Niet klagen maar dragenMara schreef:Dat ik vandaag steeds boven naar het toilet moet, zie: waar baal je van

Jij hebt 2 wc's, wij maar 1, en wij vroeger met z'n 7'en ook

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb gedragen hoor
Man ging naar bouwmarkt om een "echte rioolontstopper" te halen, en ik liep van de pannen naar de kelder, en dan weer naar boven, om te helpen en te controleren of het allemaal goed ging.
Wat zouden de mannen zonder de vrouwen moeten, die wel 5 dingen tegelijk kunnen doen

Man ging naar bouwmarkt om een "echte rioolontstopper" te halen, en ik liep van de pannen naar de kelder, en dan weer naar boven, om te helpen en te controleren of het allemaal goed ging.
Wat zouden de mannen zonder de vrouwen moeten, die wel 5 dingen tegelijk kunnen doen

Gisteren op de weg zat ik heel de tijd achter een toyota corolla station (rond bj 2000)... En dat is toch zo'n afschuwelijk lelijk model... Daar heb ik me gewoon aan zitten ergeren.. en hij ging maar niet aan de kant... 

- oesterschelpje
Aan hondepoep op straat!
Kostte me een half uur schoenen schrobben, brrrrr!

Kostte me een half uur schoenen schrobben, brrrrr!
Droelie schreef:Gisteren op de weg zat ik heel de tijd achter een toyota corolla station (rond bj 2000)... En dat is toch zo'n afschuwelijk lelijk model... Daar heb ik me gewoon aan zitten ergeren.. en hij ging maar niet aan de kant...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!