Wist je dat........[4]

Gijs83

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Gijs83 »

Ria schreef:
Mister schreef:
Ria schreef:Haha! een Miss-verkiezing op RF! :haha
Je wilt ook meedoen? :langue
Waar kan ik me opgeven!? Haha! :haha
Wat een werelds gedoe zeg...
Gian

Bericht door Gian »

een zeekomkommer een beest is? en 10 km diep zwemt?

superduper... :bobo
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
huisman

Bericht door huisman »

...ik heul veul boekenbonnen heb....maar geen boeken meer zie in de boekhandel die ik wil hebben......tips?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

huisman schreef:...ik heul veul boekenbonnen heb....maar geen boeken meer zie in de boekhandel die ik wil hebben......tips?
andere boekhandel zoeken? dat wil nog wel eens helpen :huhu
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hendrikus schreef:
huisman schreef:...ik heul veul boekenbonnen heb....maar geen boeken meer zie in de boekhandel die ik wil hebben......tips?
of je stuurt de boekenbonnen naar mij :slurp Ik heb nog wel een verlanglijstje ;)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lourens

Bericht door Lourens »

JolandaOudshoorn schreef:
Hendrikus schreef:
of je stuurt de boekenbonnen naar mij :slurp Ik heb nog wel een verlanglijstje ;)
Ik wil wel delen met Jolanda dan. :love
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Voor je volgende verjaardag toch maar wat anders vragen :nananere
Neeltje Jans, moeder van 4
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Neeltje Jans schreef:
Ik vind het sowieso vreselijk om boekenbonnen te krijgen. Of andere bonnen. Of geld.
Hallo, je komt op mijn verjaardag omdat wij op één of andere manier een band hebben en een bijzonder moment met elkaar willen vieren. Dan geef je daar een geschenk bij waarvoor je even moeite doet. En dat hoeft van mij niks te kosten. Tweedehands of zelfgemaakt is volgens mij nog meer een uiting van aandacht en 'er even moeite voor doen' dan kakelvers uit de winkel. Ik ben blijer met een tekening van mijn nichtje waarop ze met zorg mijn kat heeft gekrast, dan met de bonnen die ik er van broerlief bij krijg. Als ik het met iemand over een bepaalde schrijver heb gehad, of over een specifiek boek, en ik krijg het vervolgens voor mijn verjaardag, vind ik dat echt super. De persoon is in mij geinteresseerd en doet even wat moeite om mij blij te maken.
Het vreselijkst is nog om van je bloedeigen moeder ieder jaar dezelfde envelop met inhoud te krijgen voor je verjaardag. Brrrr.
Wat ik pas hoorde, vond ik ook wel leuk: een kennis kreeg voor haar verjaardag allemaal van die dingen waarvan ze in de loop van het jaar had gezegd: 'o, wat handig.' 'O, dat zou ik best wel willen hebben.' 'Kijk eens wat leuk.' Haar man had dat allemaal keurig genoteerd in zijn agenda, en in sommige gevallen al meteen gekocht. Het waren kleine dingen, maar er sprak een enorme aandacht uit.
Neeltje Jans

Zita schreef:
Neeltje Jans schreef:
Ik vind het sowieso vreselijk om boekenbonnen te krijgen. Of andere bonnen. Of geld.
Hallo, je komt op mijn verjaardag omdat wij op één of andere manier een band hebben en een bijzonder moment met elkaar willen vieren. Dan geef je daar een geschenk bij waarvoor je even moeite doet. En dat hoeft van mij niks te kosten. Tweedehands of zelfgemaakt is volgens mij nog meer een uiting van aandacht en 'er even moeite voor doen' dan kakelvers uit de winkel. Ik ben blijer met een tekening van mijn nichtje waarop ze met zorg mijn kat heeft gekrast, dan met de bonnen die ik er van broerlief bij krijg. Als ik het met iemand over een bepaalde schrijver heb gehad, of over een specifiek boek, en ik krijg het vervolgens voor mijn verjaardag, vind ik dat echt super. De persoon is in mij geinteresseerd en doet even wat moeite om mij blij te maken.
Het vreselijkst is nog om van je bloedeigen moeder ieder jaar dezelfde envelop met inhoud te krijgen voor je verjaardag. Brrrr.
Wat ik pas hoorde, vond ik ook wel leuk: een kennis kreeg voor haar verjaardag allemaal van die dingen waarvan ze in de loop van het jaar had gezegd: 'o, wat handig.' 'O, dat zou ik best wel willen hebben.' 'Kijk eens wat leuk.' Haar man had dat allemaal keurig genoteerd in zijn agenda, en in sommige gevallen al meteen gekocht. Het waren kleine dingen, maar er sprak een enorme aandacht uit.
Ik ben juist weer ontzettend blij met cadeaubonnen, kan ik eindelijk ook eens iets voor mezelf kopen! Twee keer plezier dus: eerst het kadotje (de bon) en daarna lekker naar de winkel (of bol.com ;) )
Geld ook liever niet want dat gaat 9 van de 10 keer toch op aan boodschappen.
Voor mijn laatste verjaardag had m'n man gezegd: ze vindt het fijn om bloemen te krijgen, als nou iedereen 1 bloem meeneemt heeft ze weer een bos. De meesten hadden dat anders opgevat: ik kreeg die dag geloof ik wel 6 bossen bloemen!
Wat bij mij erg scheelt is dat ik meestal niks weet op het moment dat het moet, en nu had ik een online lijstje gemaakt, elke keer dat me wat te binnen schoot zette ik het daarbij. En inderdaad is het ook wel heel leuk om echte cadeautjes te krijgen, merkte ik toen ik 's avonds mijn vensterbank vol planten zag staan, en het lekkere luchtje in het badkamerkastje, de aardappelbak en uiensnijder die ik zo hard nodig had maar nooit zelf kocht...
Mara

Bericht door Mara »

Ik sla mijn verjaardag het liefst over :fi
Niet dat ik niet dankbaar ben, voor het jaar dat achter me ligt. Dat zit van binnen. Maar die toestanden, hoeven van mij niet. Ben niet zo'n feestvarken.
Mijn man vond zijn 50e verjaardag een prima dag om de vieringen af te sluiten.
Ik ook ! Nu doen vrijwel alle familieleden dit. De broers en zussen gaan met hun eigen gezin op vakantie of uit eten.
De verjaardagen van de kinderen vieren we altijd wel. 2 x zelfs, apart voor het "gespuis".
Onze familie woont verspreid over het land, het is geen doen om in een avondje heen en weer te rijden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Het refdag zichzelf weer eens volkomen belachelijk maakt. http://www.refdag.nl/opinie/commentaar/ ... m_1_575411
Neeltje Jans

tukkertje schreef:Het refdag zichzelf weer eens volkomen belachelijk maakt. http://www.refdag.nl/opinie/commentaar/ ... m_1_575411
Waarom maakt het refdag zich belachelijk volgens jou?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Neeltje Jans schreef:
tukkertje schreef:Het refdag zichzelf weer eens volkomen belachelijk maakt. http://www.refdag.nl/opinie/commentaar/ ... m_1_575411
Het RD zegt in het commentaar precies hetzelfde als wat ik eerder die dag tegen mijn broer zei. Ik dacht zo, we mogen zo nog op hetzelfde aambeeld slaan...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
albion

Bericht door albion »

Omdat jij het niet eens bent met het commentaar vind je dat het zich belachelijk maakt? :nonnon
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Neeltje Jans schreef:
Omdat met zo'n commentaar de criticasters weer uitstekend voer hebben om de gereformeerde gezindte weer eens belachelijk te maken.
Plaats reactie