Lijkt me heel leuk en ik ben dol op kaas.
En misschien een bakkie halen bij een forummer

Ander keertje misschien.Mara schreef:Tis dat ik moest werken, anders was ik vanmorgen naar Gouda getogen, om een kaasmarkt te bezoeken.
Lijkt me heel leuk en ik ben dol op kaas.
En misschien een bakkie halen bij een forummer
Zeker een goede avond...helma schreef:Vanavond boeiende gemeenteavond over 'De digitale wereld; de vierde opvoeder'. Spreker was Dhr W Fieret.
Die heeft hier ook gesproken. Ook zelfde onderwerp waarschijnlijk.huisman schreef:Zeker een goede avond...helma schreef:Vanavond boeiende gemeenteavond over 'De digitale wereld; de vierde opvoeder'. Spreker was Dhr W Fieret.
Vandaag met eigen kind naar EHBO....flink gat in haar lip; botsende hoofden op het schoolpleinhelma schreef:Vanmorgen met vriendin en haar dochtertje naar ziekenhuis; pink tussen de deur; topje er bijna af![]()
Dapper kind!
Aj aj, dat wordt lastig eten Helma. Moest die lip gehecht worden? Ik hoop niet.helma schreef:Vandaag met eigen kind naar EHBO....flink gat in haar lip; botsende hoofden op het schoolpleinhelma schreef:Vanmorgen met vriendin en haar dochtertje naar ziekenhuis; pink tussen de deur; topje er bijna af![]()
Dapper kind!
Niet te zoet of te zuur eten dan maar.helma schreef:Nee, en lijmen vond de dokter ook geen optie; dus maar hopen dat het een beetje mooi dichtgroeit.