Wat doen we vandaag? [3]

Rens

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Rens schreef:
tukkertje schreef:Straks samen met het Rijssens Mannenkoor een concert geven in de RK kerk van Enter.
:quoi :quoi :quoi :quoi
Vind je dat merkwaardig, Rens :quoi
enigzins wél ja.....tenzij het Rijssens Mannenkoor een interkerkelijk koor is, met leden uit vele kerken.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
Gijs83 schreef:
Rens schreef:
tukkertje schreef:Straks samen met het Rijssens Mannenkoor een concert geven in de RK kerk van Enter.
enigzins wél ja.....tenzij het Rijssens Mannenkoor een interkerkelijk koor is, met leden uit vele kerken.
Het is inderdaad een algemeen koor. Het is niet aan een bepaalde kerk gebonden. Eigenlijk ook niet christelijk, maar het meeste wat ze zingen is wel christelijk of klassiek. Ze zingen overigens vaak in een Roomse kerk. Zeker vanwege de akoestiek. In Rijssen schijnt die ook erg goed te zijn en daar zingen ze ook wel eens.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vanmorgen in de kerk opnieuw de blijde boodschap gehoord.

Daarna bij mijn zus en zwager geweest, mijn zus is ziek en ligt op bed, dus ik heb er gekookt voor de rest en meegegeten.

Vanmiddag lekker thuis.

Vanavond met Jesse en twee dochters van een vriendin naar de Oude Kerk in Ede, een uitvoering van het Christelijk Mannenkoor Ede, waar mijn zwager meezingt.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:
Gijs83 schreef:
Rens schreef:
Ik vind de reactie van Gijs eigenlijk merkwaardig.
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:me rustig aan voorbereiden op een reeks aan diensten hier op het dorp: vanavond één, morgen 2, 2e kerstdag één, ouderjaarsavond één, nieuwjaarsmorgen één........
dat gaat dus niet door, begrijp ik uit een andere topic? Of zijn ze al komen praten?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

albion schreef:
Rens schreef:me rustig aan voorbereiden op een reeks aan diensten hier op het dorp: vanavond één, morgen 2, 2e kerstdag één, ouderjaarsavond één, nieuwjaarsmorgen één........
dat gaat dus niet door, begrijp ik uit een andere topic? Of zijn ze al komen praten?
wat mij betreft ga ik dus per sé NIET, en ik heb ook nog geen uitnodiging, schriftelijk of telefonisch, gekregen om mijn bezwaren nader toe te lichten, en aan huis zijn ze ook nog niet geweest.

ik heb overigens nog wel méér noten op mijn zang, maar die leg ik tzt nog wel op tafel, stuk voor stuk bijbels onderbouwd.
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:
albion schreef:
wat mij betreft ga ik dus per sé NIET, en ik heb ook nog geen uitnodiging, schriftelijk of telefonisch, gekregen om mijn bezwaren nader toe te lichten, en aan huis zijn ze ook nog niet geweest.

ik heb overigens nog wel méér noten op mijn zang, maar die leg ik tzt nog wel op tafel, stuk voor stuk bijbels onderbouwd.
Enfin, dankzij vele preeksites kun je te kust en te keur dag in dag uit preken beluisteren.
Ook voor de feestdagen.
henriët

Bericht door henriët »

kerk
enz
ivm rf en op mobiel kan ik niet alles verwoorden...
wellicht andere keer.
het Goede
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Gijs83 schreef:
Het woordje 'samen' geeft aan dat het er op lijkt dat je er niet op zit, maar als solist meedoet. Volgens is dat toch niet zo?

Ik ben vanmorgen weer naar de kerk geweest het ging over de Wijzen uit het Oosten uit Mattheus 2. Elke keer klinkt het weer dat het op de beleving van het hart moet aankomen!
Vanmiddag eerst wat gelezen en nu achter de pc en vanavond naar de Kerstzangavond van het Noordermannenkoor bij ons in de kerk. Eens even kijken of 'vriend' Hoeve weer 'in de stemming' is! Het Noordermannenkoor is wel mijn meest favoriete koor! Ze kunnen echt mooi zingen! Alhoewel zal tukkertje daar anders over denken...
Mij zul je niet over het NMK horen Gijs, maar smaken verschillen. en het woordje samen. We doen het samen bij het RMK.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Vandaag een heeeeeeeeeeeel eind wandelen, spelen bij het orgel en een bezoekje afleggen. Verder zien we het allemaal wel... :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lassie

Bericht door Lassie »

knutselen in en rondom huis
boodschapjes doen
misschien nog wel ff shoppen
gewoon releaxen.
Rens

Bericht door Rens »

nog wat reclame-koffiepads halen, en een pak melk. meer heb ik niet nodig........de rest van de dag lekker luieren......
Afbeelding
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vanmorgen eerst uitgeslapen natuurlijk...

vanmorgen druk met huishouden, puin ruimen, wassen, en nou ja, alles wat er bij hoort....

vanmiddag naar Ikea :barbare :barbare :barbare

vanavond heerlijk niks.... (ja Jesse een spannend verhaal voorlezen, heb ik beloofd, maar dan gaat ie op tijd naar bed en heb ik verder niks)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
freek

Bericht door freek »

Gijs83 schreef:
Rens schreef:
Gijs83 schreef: Vind je dat merkwaardig, Rens :quoi
Het is inderdaad een algemeen koor. Het is niet aan een bepaalde kerk gebonden. Eigenlijk ook niet christelijk, maar het meeste wat ze zingen is wel christelijk of klassiek. Ze zingen overigens vaak in een Roomse kerk. Zeker vanwege de akoestiek. In Rijssen schijnt die ook erg goed te zijn en daar zingen ze ook wel eens.
Het is geen GerGem-koor, bedoel je?
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

freek schreef:
Gijs83 schreef:
Rens schreef:
Gijs83 schreef: Vind je dat merkwaardig, Rens :quoi
Het is geen GerGem-koor, bedoel je?
Nee, het is geen GerGem-koor, dat is het Noordermannenkoor. Ze hebben gisteravond overigens gisteravond weer prachtig gezongen!

Vanmorgen eerst uitgeslapen, totdat ik door de post gebeld werd, dat ik ook vandaag hulp kreeg dus ook maar halve wijk heb gedaan vanmiddag. Verder nog even bij 'Appie' geweest. Mijn vader was er vanmiddag geweest en de winkelwagentjes waren nagenoeg op, dus het was zeer druk in de winkel en altijd te weinig Yogho Yogho! M'n vader heeft de laatste 2 maar weer meegenomen!
Vanavond nog even naar het maandelijkse zanguurtje in het plaatselijk bejaardenhuis, dit keer met een Kerst en Oud/Nieuw Programma.
Verder was ik van plan vroeg mijn 'mandje' in te kruipen, want ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. :evil
Gesloten