Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Lammetakkerig zijn en op de bank hangen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
geweldig woord, ga ik onthoudenIchtus schreef:Lammetakkerig zijn en op de bank hangen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
rustig aan doen... 

Kon je niet wachten tot de KerstIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD

Met Kerst ga je toch niet zitten puzzelen?Gijs83 schreef:Kon je niet wachten tot de KerstIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD
Of stond er voorin "Gelieve pas op 1e Kerstdag te beginnen"?
Daar heb ik dan langsheen gekeken...

~~Soli Deo Gloria~~
Why? Je moet toch wat te doen hebbenGijs83 schreef:Kon je niet wachten tot de KerstIchtus schreef:Advertentiepuzzel maken uit het puzzelboek van het RD
Je kunt altijd meer dan je gedaan hebt.Hendrikus schreef:veel te veel
Vanmorgen op de laptop druk geweest. Best wel wat gedaan.
Nu maar in mijn bed gaan liggen aangezien mijn vrouw bezoek krijgt van de vrouwenvereniging.
Hoef ik dus echt niet bij te zijn.
Vanavond toch proberen om naar een vergadering te gaan.
Nu maar in mijn bed gaan liggen aangezien mijn vrouw bezoek krijgt van de vrouwenvereniging.
Vanavond toch proberen om naar een vergadering te gaan.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wie moet er dan koffie zetten?fluitje schreef:[...]
Dat noemen ze zelfredzaamheid. Ik verwacht dat ze dat ook prima kunnen.wim schreef:Wie moet er dan koffie zetten?fluitje schreef:[...]
Vrouwen willen toch zelfstandigheid?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
zo naar een verlovingsfeestje 

Bello, in je mand...fluitje schreef:...Nu maar in mijn bed gaan liggen aangezien mijn vrouw bezoek krijgt van de vrouwenvereniging...

Arme fluitje....fluitje schreef:Nu maar in mijn bed gaan liggen aangezien mijn vrouw bezoek krijgt van de vrouwenvereniging.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Nadenken over een pakkend begin van het kerstverhaal. Met als toevoeging dat ik een herder ben. Weet iemand wat?
Ik weet, mijn Verlosser leeft