Gefeliciteerd, Jo, en geniet er van.JolandaOudshoorn schreef:Verjaardag vieren van onze Sharon!
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Nou Gijs, toch nog een oecumenisch uitstapje.Gijs83 schreef:Van harte gefeliciteerd en een plezierige dag! Kan ze al veel?JolandaOudshoorn schreef:Verjaardag vieren van onze Sharon!
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag waarschijnlijk de helft van mijn postwijk doen en vanavond waarschijnlijk naar het kerstconcert van het hervormd kerkkoor hier ter plaatse. Is altijd erg druk, dus je moet wel op tijd gaan anders heb je echt geen plaats meer!

Boodschappen en huishoudelijk werk.
Mijn vrouw is ziek geworden dus een beetje heel erg druk nu en morgen.
straks nog naar Ede voor de verjaardag van mijn zus.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
neee!!fluitje schreef:Boodschappen en huishoudelijk werk.
wat balen zeg...
wat enorm vervelend dat je vrouw ziek is, laat haar goed uitrusten/ uitzieken, hopelijk is ze weer fit als je naar Parijs gaat..
sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oecumenisch is toch Rooms en Protestants bij elkaar? Volgens mij is dit allemaal protestants. Ach ja, met sommige dingen heb ik wel wat moeite, maar het valt me wel op dat dominees hier in de hervormde kerk toch nog wel proberen iets zinnigs eruit te halen. Het gingen o.a. over het zingen of daar je hart bij is hij(Ds.J.v/h Goor) zegt dat niet alleen als een 'postbode' mag zijn die maar iets doorgeeft, dat viel me natuurlijk wel en is wel iets om over na te denken!jvdg schreef:Nou Gijs, toch nog een oecumenisch uitstapje.Gijs83 schreef:Van harte gefeliciteerd en een plezierige dag! Kan ze al veel?JolandaOudshoorn schreef:Verjaardag vieren van onze Sharon!
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag waarschijnlijk de helft van mijn postwijk doen en vanavond waarschijnlijk naar het kerstconcert van het hervormd kerkkoor hier ter plaatse. Is altijd erg druk, dus je moet wel op tijd gaan anders heb je echt geen plaats meer!
Tsjongejonge, je viel van verbazing uit de bank?Gijs83 schreef:het valt me wel op dat dominees hier in de hervormde kerk toch nog wel proberen iets zinnigs eruit te halen

~~Soli Deo Gloria~~
Ik moet eigenlijk nog heel hard aan het werk, maar mijn zin ontbreekt nog...
Iemand een tip?

Iemand een tip?

heb je daarvoor de pc nodig? anders moet je m uitzettenJo-Ann schreef:Ik moet eigenlijk nog heel hard aan het werk, maar mijn zin ontbreekt nog...![]()
Iemand een tip?

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:heb je daarvoor de pc nodig? anders moet je m uitzettenJo-Ann schreef:Ik moet eigenlijk nog heel hard aan het werk, maar mijn zin ontbreekt nog...![]()
Iemand een tip?

dat is wel een gouden tip ja...

Als er iemand weet dat toch wel een 'accentverschil' is tussen de hervormde PKN broeders en de GG'ers dan moet jij het toch wel kunnen weten dacht ik zo...Hendrikus schreef:Tsjongejonge, je viel van verbazing uit de bank?Gijs83 schreef:het valt me wel op dat dominees hier in de hervormde kerk toch nog wel proberen iets zinnigs eruit te halen

-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
boodschappen doen.
Helaas is de kleine ziek, dus ik weet niet hoe ik dat ga oplossen
Helaas is de kleine ziek, dus ik weet niet hoe ik dat ga oplossen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Sterkte Jolanda. Ik heb het gelukkig binnen allemaal.
Ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen.
Strijkplank in de kamer gezet en eens kijken wat ik aan de wasmanden kan doen, althans de inhoud.
Hoop niet dat de telefoon gaat als ik aan het strijken ben.
Ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen.
Strijkplank in de kamer gezet en eens kijken wat ik aan de wasmanden kan doen, althans de inhoud.
Hoop niet dat de telefoon gaat als ik aan het strijken ben.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mocht het misgaan, dan ruik je 't vanzelffluitje schreef: Hoop niet dat de telefoon gaat als ik aan het strijken ben.

~~Soli Deo Gloria~~
Wat is je telefoonnummer, Fluitje?fluitje schreef:Hoop niet dat de telefoon gaat als ik aan het strijken ben.

Hendrikus schreef:Tsjongejonge, je viel van verbazing uit de bank?Gijs83 schreef:het valt me wel op dat dominees hier in de hervormde kerk toch nog wel proberen iets zinnigs eruit te halen