Ik zei wel zo leuk 'ons' huis, maar financiën moeten nog even rond gemaakt worden, en dan is 't echt zo, maar het moet raar wezen als de hypotheek afgekeurd word, dus 'k heb goeie hoop, en ja dan gaan we inderdaad over niet al te lange tijd trouwen!Orchidee schreef:Leuk...trouwplannen?*girly* schreef: straks in 'ons' huis kijken![]()
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Luther schreef:Niks.
Wat moet een mens met zoveeeel vakantie: 7 weken.
Kan ik voor iemand nog iets doen?
Leuk joh........succes met alle voorbereidingen!*girly* schreef:Ik zei wel zo leuk 'ons' huis, maar financiën moeten nog even rond gemaakt worden, en dan is 't echt zo, maar het moet raar wezen als de hypotheek afgekeurd word, dus 'k heb goeie hoop, en ja dan gaan we inderdaad over niet al te lange tijd trouwen!Orchidee schreef:Leuk...trouwplannen?*girly* schreef: straks in 'ons' huis kijken![]()
Enne we horen het wel toch wanneer de grote dag DV zal plaatsvinden
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat bedoel je?Mister schreef:Luther schreef:Niks.
Kan ik voor iemand nog iets doen?![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik verbaas me erover dat je tijd overhebt.Luther schreef:Wat bedoel je?Mister schreef:Luther schreef:Niks.
Kan ik voor iemand nog iets doen?![]()
ik ga maar weer even verder met m'n toetsen nakijken.
Vrijdag is de laatste dag om cijfers in te voeren en op vrijdag heb ik 8 toetsen
dat wordt rennen tegen de klok.
4 toetsen zijn keuze vragen, maar de andere 4 toetsen zijn de reps van de methode
Vrijdag is de laatste dag om cijfers in te voeren en op vrijdag heb ik 8 toetsen
4 toetsen zijn keuze vragen, maar de andere 4 toetsen zijn de reps van de methode
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Sterkte! Hadden wij ook maar laat vakantie.albion schreef:ik ga maar weer even verder met m'n toetsen nakijken.
Vrijdag is de laatste dag om cijfers in te voeren en op vrijdag heb ik 8 toetsen![]()
dat wordt rennen tegen de klok.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Honderden boeken door m'n handen laten gaan...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Vanavond naar concert van het UME in Lochem
tukkertje schreef:Vanavond naar concert van het UME in Lochem
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk
en vanavond nog 2 ritjes met de rolstoelbus.
Spetteren en spatteren en zwemmeren ...als het maar nat is. 
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Spetteren en spatteren en zwemmeren ...als het maar nat is.
- MarthaMartha
- bij oude man uit de gemeente op bezoek
- bidkring
- bij m'n pa wezen kijken die net uit het ziekenhuis is
- horren maken
- wassen
- vanmiddag eindje fietsen met mijn pa (kan me niet heugen dat ooit eerder gedaan te hebben, vind het wel leuk eigenlijk)
- vanavond kijken of ik ook een digitaal fotoboek kan maken dat je dan vervolgens op papier in de winkel ophaalt...
zo is het plan voor vandaag tenminste
- bidkring
- bij m'n pa wezen kijken die net uit het ziekenhuis is
- horren maken
- wassen
- vanmiddag eindje fietsen met mijn pa (kan me niet heugen dat ooit eerder gedaan te hebben, vind het wel leuk eigenlijk)
- vanavond kijken of ik ook een digitaal fotoboek kan maken dat je dan vervolgens op papier in de winkel ophaalt...
zo is het plan voor vandaag tenminste
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tuurlijk kun je dat. Maar dat is niet in een avondje klaarMarthaMartha schreef: - vanavond kijken of ik ook een digitaal fotoboek kan maken dat je dan vervolgens op papier in de winkel ophaalt...
~~Soli Deo Gloria~~