en af en toe RF??fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................

Beterschap.
Ik ga vandaag weer langzaam beginnen
en af en toe RF??fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
Hier ongeveer hetzelfde.fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
Beterschap, niet teveel dvd's kijken, weet wat in jezelf woont...fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
Fluitje bedoelde de natuur en techniek DVD's, die je bij het Ref. Dagblad kan bestellen...Gijs83 schreef:Beterschap, niet teveel dvd's kijken, weet wat in jezelf woont...fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
Heb nog een hele serie van National Geographic. Maar ook nog een heel serie van de NCRV over de Bijbel die ik nog niet allemaal heb gezien. O ja, ook nog meer,Luther schreef:Fluitje bedoelde de natuur en techniek DVD's, die je bij het Ref. Dagblad kan bestellen...Gijs83 schreef:Beterschap, niet teveel dvd's kijken, weet wat in jezelf woont...fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
fluitje schreef:Heb nog een hele serie van National Geographic. Maar ook nog een heel serie van de NCRV over de Bijbel die ik nog niet allemaal heb gezien. O ja, ook nog meer,Luther schreef:Fluitje bedoelde de natuur en techniek DVD's, die je bij het Ref. Dagblad kan bestellen...Gijs83 schreef:Beterschap, niet teveel dvd's kijken, weet wat in jezelf woont...fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................
Maar goed, hele morgen geslapen en ik verwacht dat straks weer te doen.
Praktijk: kwartiertje kijken en half uurtje later komt mijn vrouw toevallig op de kamer en doet dan de tv uit omdat ik inmiddels de film aan de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken ben.albion schreef:fluitje schreef:Heb nog een hele serie van National Geographic. Maar ook nog een heel serie van de NCRV over de Bijbel die ik nog niet allemaal heb gezien. O ja, ook nog meer,Luther schreef: Fluitje bedoelde de natuur en techniek DVD's, die je bij het Ref. Dagblad kan bestellen...
Ben je niet bang dat je daar dan weer ziek van wordt als je zóveel DVD's gaat bekijken? Ik ben het na een DVD al gauw moe.
De National Geographic serie bekijk ik op school met vragen erbij.
O, daarmee kon je net zo goed bij de binnenkant van je ogen terechtfluitje schreef:Praktijk: kwartiertje kijken en half uurtje later komt mijn vrouw toevallig op de kamer en doet dan de tv uit omdat ik inmiddels de film aan de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken ben.albion schreef:fluitje schreef:Heb nog een hele serie van National Geographic. Maar ook nog een heel serie van de NCRV over de Bijbel die ik nog niet allemaal heb gezien. O ja, ook nog meer,Luther schreef: Fluitje bedoelde de natuur en techniek DVD's, die je bij het Ref. Dagblad kan bestellen...
Ben je niet bang dat je daar dan weer ziek van wordt als je zóveel DVD's gaat bekijken? Ik ben het na een DVD al gauw moe.
De National Geographic serie bekijk ik op school met vragen erbij.
O ja, vorige week kreeg ik een grote stapel Terdege's van mijn schoonmoeder. Nou, dit moet toch wel goed zijn.
Tja, daar sta ik ook om bekend....fluitje schreef:
Praktijk: kwartiertje kijken en half uurtje later komt mijn vrouw toevallig op de kamer en doet dan de tv uit omdat ik inmiddels de film aan de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken ben.
O ja, vorige week kreeg ik een grote stapel Terdege's van mijn schoonmoeder. Nou, dit moet toch wel goed zijn.
En weet je, bij mij lukt het zelfs zónder natuurfilm!Bert Mulder schreef:Tja, daar sta ik ook om bekend....fluitje schreef:
Praktijk: kwartiertje kijken en half uurtje later komt mijn vrouw toevallig op de kamer en doet dan de tv uit omdat ik inmiddels de film aan de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken ben.
Natuurfilms zijn heel geschikt om er een dutje bij te doen...
U bedoelt..........?Gijs83 schreef:...weet wat in jezelf woont...fluitje schreef:net ziek gemeld, wordt dus slapen, lezen, slapen, dvd's kijken, slapen, wat eten, slapen........................