Psalmen? Gezangen? Geestelijke liederen?Bonny schreef:Liedjes van de Beach boys...
Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Mister schreef:Psalmen? Gezangen? Geestelijke liederen?Bonny schreef:Liedjes van de Beach boys...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Bonny
- Contacteer:
Nee. Ik wil je wel de tracklist sturen....Mister schreef:Psalmen? Gezangen? Geestelijke liederen?Bonny schreef:Liedjes van de Beach boys...

The Groom's still waiting at the altar
Bonny schreef:Nee. Ik wil je wel de tracklist sturen....Mister schreef:Psalmen? Gezangen? Geestelijke liederen?Bonny schreef:Liedjes van de Beach boys...

Dat is jaren 60. Jeugdsentiment, mijn broer had een LP gekocht, mijn ouders waren in shock.Orchidee schreef:Mister schreef:Psalmen? Gezangen? Geestelijke liederen?Bonny schreef:Liedjes van de Beach boys...volgens mij zongen die een iets ander genre...............maar ik kan het mis hebben natuurlijk, want dat is voor mijn tojd
Als onze kinderen deze muziek horen, schieten ze in de lach, wat is dit ?

Het zijn allemaal leuke blonde jongens, boys -next- door type, niks-aan-de-hand muziek,zou ik nu zeggen, alhoewel ??? 1 van de liedjes heet toch : God only knows ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bekijk de songteksten eens van die liedjes. Conclusie: weg die zooi!
Is het echt nodig om uit te leggen waarom?

www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
Upquark schreef:Bekijk de songteksten eens van die liedjes. Conclusie: weg die zooi!

de knal die geproduceerd wordt door iemand drie kilometer verderop die wil laten weten dat aan het andere eind van de wereld iemand raak geschopt heeft tegen een bal.
Zita schreef:de knal die geproduceerd wordt door iemand drie kilometer verderop die wil laten weten dat aan het andere eind van de wereld iemand raak geschopt heeft tegen een bal.

- Bonny
- Contacteer:
carbid?Zita schreef:de knal die geproduceerd wordt door iemand drie kilometer verderop die wil laten weten dat aan het andere eind van de wereld iemand raak geschopt heeft tegen een bal.
The Groom's still waiting at the altar
geen idee. Het leek mij meer gewoon een vuurwerkding.Bonny schreef:carbid?Zita schreef:de knal die geproduceerd wordt door iemand drie kilometer verderop die wil laten weten dat aan het andere eind van de wereld iemand raak geschopt heeft tegen een bal.
Zita schreef:de knal die geproduceerd wordt door iemand drie kilometer verderop die wil laten weten dat aan het andere eind van de wereld iemand raak geschopt heeft tegen een bal.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Nieuw gekochte CD van Trinity "Cada Dia"
Heerlijke muziek!
Heerlijke muziek!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j3vLQ7iCz94&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j3vLQ7iCz94&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Inderdaad! Zeker als het een beetje warm is! Staan dit jaar ook op Flevo, dan ben ik er wel bij!JolandaOudshoorn schreef:Nieuw gekochte CD van Trinity "Cada Dia"
Heerlijke muziek!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."