hier niet... de bui is nu vast bij jullie...Hendrikus schreef:en niet zo zuinig ook...Gijs83 schreef:Het sneeuwt hier nu!
Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
nú pas? er ligt hier inmiddels een flink pak sneeuw, zo rond de 10/15 cmGijs83 schreef:Het sneeuwt hier nu!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Vriendinnen aan het eten!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Buiten?Margriet schreef:Vriendinnen aan het eten!!

zeker bij een kampvuur?jvdg schreef:Buiten?Margriet schreef:Vriendinnen aan het eten!!
Grappenmakers. mijn vriendinnen zijn de herten, waar ik elke dag mais voor strooi.Het is hier wat kouder en er ligt wat meer sneeuw dan bij jullie, zelfs met een kampvuur ga je niet buiten eten!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Hihi, leuk, herten! Mooi dieren zijn dat!Margriet schreef:Grappenmakers. mijn vriendinnen zijn de herten, waar ik elke dag mais voor strooi.Het is hier wat kouder en er ligt wat meer sneeuw dan bij jullie, zelfs met een kampvuur ga je niet buiten eten!!
Ah, zelfs niet met een kampvuur? Sneeuw ligt natuurlijk hoger bij jou.
Het is hier momenteel ongeveer -20 en er ligt ca anderhalve meter sneeuw, dat is heerlijk om met snowshoes door te lopen, maar minder om paden schoon te scheppen!! Ik hou het een beetje bij elke dag en dan gaat het wel. Ik krijg in ieder geval beweging genoeg!! Ik hou wel van sneeuw!! Helemaal met een zonnetje!!
oeps............... -20 .............. 1,5 m sneeuw ................... ik denk dat ik maar lekker in holland blijf...............Margriet schreef:Het is hier momenteel ongeveer -20 en er ligt ca anderhalve meter sneeuw, dat is heerlijk om met snowshoes door te lopen, maar minder om paden schoon te scheppen!! Ik hou het een beetje bij elke dag en dan gaat het wel. Ik krijg in ieder geval beweging genoeg!! Ik hou wel van sneeuw!! Helemaal met een zonnetje!!
Moderatorbericht:
hier ook sneeuw, en het gaat maar door.
net even gemeten, inmiddels zo'n 8 cm.
net even gemeten, inmiddels zo'n 8 cm.
ik zie niks (lamellen zitten dicht)
ik hoor gegalm, geblèr, of iets er tussen in.
nog niet nuchter geworden waarschijnlijk na oudjaarsnacht....
ik hoor gegalm, geblèr, of iets er tussen in.
nog niet nuchter geworden waarschijnlijk na oudjaarsnacht....

Hier is de bui langsgevlogen. Nauwelijks wat gevallen. Het leek veel vanuit het raam, maar het was zo weer weg. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
dat de wegen goe begaanbaar zijn en dat komt mooi uit want ik moet ff weg met de auto vandaag
ik zie niks... de gordijnen zitten nog dicht.
Toen ik net thuis kwam, en ik keek uit mijn autoraam, zag ik een auto tegen een lantaarnpaal staan en een onzeker meisje ernaast.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.