Roos2018 schreef:catcerto:
https://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

Roos2018 schreef:catcerto:
https://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg
Daarom zei ik ook 'iets' vlotter.. Ik vind het een mooi gedragen tempo.DDD schreef:Ik heb dat tempo even nageluisterd, maar dat is toch nog steeds op een heel gedragen tempo?
Geen idee waarom dit vlotter is dan verwacht, maar dat wil je misschien nog even toelichten.
De cd staat toevallig ook op FamilyStream. Dus ik heb ook even geluisterd. Ik vind het voor een samenzang ook best vlot gaan hoor.DDD schreef:Ik heb dat tempo even nageluisterd, maar dat is toch nog steeds op een heel gedragen tempo?
Geen idee waarom dit vlotter is dan verwacht, maar dat wil je misschien nog even toelichten.
M40 vind ik gedragen.Maanenschijn schreef:Is gedragen een synoniem voor langzaam? En vanaf welk bpm is het gedragen en wat niet meer?
Is gedragen een synoniem voor langzaam? Dat is is natuurlijk zo subjectief als ik weet niet wat.HersteldHervormd schreef:M40 vind ik gedragen.Maanenschijn schreef:Is gedragen een synoniem voor langzaam? En vanaf welk bpm is het gedragen en wat niet meer?
Is het ergens na te luisteren?parsifal schreef:Niet precies nu, maar straks gaat Prom Praise aan. Vanuit de Royal Albert Hall, met oa All Souls orchestra, de Gettys en Graham Kendrick.
Als het niet op youtube te vinden is, waarschijnlijk nog niet. Wij hadden een stream ticket gekocht, waarmee je ook later nog kunt kijken. Ik heb een deel gemist vanwege kinderen die niet konden slapen, dus later nog een groot deel kijken. Wel mooi met een nieuw lied van Kendrick op de melodie van Parry's Jerusalem (Blake's tekst is een beetje vreemd, om het netjes te zeggen). En het lijkt alsof "In Christ Alone" van Getty en Townend echt een hymn is die over jaren nog gezongen kan worden naast de hymns van Watts, Wesley en Newton.J.C. Philpot schreef:Is het ergens na te luisteren?parsifal schreef:Niet precies nu, maar straks gaat Prom Praise aan. Vanuit de Royal Albert Hall, met oa All Souls orchestra, de Gettys en Graham Kendrick.
Niet voor niets ook opgenomen in het Liedboek 2013 en Weerklank.parsifal schreef:En het lijkt alsof "In Christ Alone" van Getty en Townend echt een hymn is die over jaren nog gezongen kan worden naast de hymns van Watts, Wesley en Newton.
Ik vind het ook een prachtig nummer met veel inhoud. Inmiddels verschillende uitvoeringen geluisterd, die van Owl City vind ik (tot nu toe) het mooiste. Zijn nummer 'fireflies' vind ik ook altijd mooi, op een bepaalde manier spreekt daar eerbied voor de schepping in door.Hendrikus schreef:Niet voor niets ook opgenomen in het Liedboek 2013 en Weerklank.parsifal schreef:En het lijkt alsof "In Christ Alone" van Getty en Townend echt een hymn is die over jaren nog gezongen kan worden naast de hymns van Watts, Wesley en Newton.
En meestal wordt het ook (mis)(ge)bruikt om het eerbiediger te noemen.Maanenschijn schreef:Is gedragen een synoniem voor langzaam? En vanaf welk bpm is het gedragen en wat niet meer?