Daar heb ik meer moeite mee...MarthaMartha schreef:vandaag weer gewerkt....
't was effe wennen, maar na een half uur is het alsof je nooit bent weggeweest.....
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau, zometeen naar de fysiotherapie, daarna mijn postwijk en vanavond naar een weekdienst van de Ger.Gem.Enter(Ds.J.S.v/d Net).
Werken, en vanavond....
O vandaag nog.
Vanmiddag even op pad voor een diamantduifje. Er is er één ontsnapt en wil die ene niet alleen laten zitten.
Vanavond weer het water op.
Kreeg gisteren al mail en sms van de schipper dat we een half uur eerder aan boord moeten zijn.
Zijn we op tijd terug in de haven voor de wedstrijd.
Dus daarna snel naar huis waar mijn zoon uit Baarn ook zal komen om gezellig voetbal te kijken.
Vanmiddag even op pad voor een diamantduifje. Er is er één ontsnapt en wil die ene niet alleen laten zitten.
Vanavond weer het water op.
Kreeg gisteren al mail en sms van de schipper dat we een half uur eerder aan boord moeten zijn.
Zijn we op tijd terug in de haven voor de wedstrijd.
Dus daarna snel naar huis waar mijn zoon uit Baarn ook zal komen om gezellig voetbal te kijken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanavond is er gelegenheid om naar de kerk te gaan, ik denk dat er nog wel een plaatsje vrij is in de Ger.Kerk in Enter.tukkertje schreef:Werken, en vanavond....
Gijs83 schreef:vanavond is er gelegenheid om naar de kerk te gaan, ik denk dat er nog wel een plaatsje vrij is in de Ger.Kerk in Enter.tukkertje schreef:Werken, en vanavond....
Ga jij??
Dat heeft hij net verteldtukkertje schreef:Gijs83 schreef:vanavond is er gelegenheid om naar de kerk te gaan, ik denk dat er nog wel een plaatsje vrij is in de Ger.Kerk in Enter.tukkertje schreef:Werken, en vanavond....
Ga jij??

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
we zien wel wat de dag ons brengt
in iedergeval moet de post rond gebracht worden
in iedergeval moet de post rond gebracht worden
tukkertje schreef:Gijs83 schreef:vanavond is er gelegenheid om naar de kerk te gaan, ik denk dat er nog wel een plaatsje vrij is in de Ger.Kerk in Enter.tukkertje schreef:Werken, en vanavond....
Ga jij??
Dat dacht ik niet, ik zie Gijs nog niet naar de Gereformeerde Kerk gaan.............
of vergis ik me ?
Ik denk dat het er aan ligt welke predikant hoopt voor te gaanGabrielle schreef:tukkertje schreef:Gijs83 schreef:vanavond is er gelegenheid om naar de kerk te gaan, ik denk dat er nog wel een plaatsje vrij is in de Ger.Kerk in Enter.tukkertje schreef:Werken, en vanavond....
Ga jij??
Dat dacht ik niet, ik zie Gijs nog niet naar de Gereformeerde Kerk gaan.............
of vergis ik me ?

als het aan een kerkgebouw zou liggen is er toch iets niet goed

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik kom nu pas een beetje tot leven.... vanavond maar lekker aan de slag in huis en buiten in de tuin.
-
Boodschappen doen, wassen en strijken.Misschien stoffen en stofzuigen (anders morgen) en voorbereiden voor vanavond 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
stoffen, zuigen en dweilen
maar eerst moet ik naar de stad toe want m'n dweilstok is kapot en vies
(tis leuk om je huis uit te lenen, maar tsja).
was draaien en ophangen
vanmiddag lekker luieren
eten koken
eten
koffie drinken
vanavond na het eten ga ik m'n neefje en nichtje ophalen
die stop vanavond lekker in bed.
maar eerst moet ik naar de stad toe want m'n dweilstok is kapot en vies

was draaien en ophangen
vanmiddag lekker luieren
eten koken
eten
koffie drinken
vanavond na het eten ga ik m'n neefje en nichtje ophalen
die stop vanavond lekker in bed.
Zo eerst even bij mijn ouders op de koffie. Hierna lekker thuis weer in de tuin aan de gang.
Af en toe wat in de schaduw van de partytent en gewoon zien dat ik het vakantiegevoel blijf vasthouden.
Af en toe wat in de schaduw van de partytent en gewoon zien dat ik het vakantiegevoel blijf vasthouden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!