Maken die smakelijke muziek ofzoLassie schreef:De smaakpolitie.

Maken die smakelijke muziek ofzoLassie schreef:De smaakpolitie.
Orchidee schreef:Maken die smakelijke muziek ofzoLassie schreef:De smaakpolitie.
Je hoeft het natuurlijk niet met alles daar, eens te zijn, maar leef jij niet in een heel ienieminiwereldje misschienGijs83 schreef:
Sowieso niet iedereen is van het 'Grote Nieuws' gecharmeerd. Ik zou het ook niet direct zo 'hip' benoemen. Zoals je dat ook op de EO-jongerendag, wat krijg ik daar een raar gevoel van...
Lassie schreef:Orchidee schreef:Maken die smakelijke muziek ofzoLassie schreef:De smaakpolitie.
Op de achtergrond hoor je muziek.
Gelukkig hoorde ik vanmorgen ook liederen die Groot Nieuws bezongen: het verlossende Evangelie.Gijs83 schreef:Was er nog 'groot nieuws' te meldenIchtus schreef:Groot Nieuws Radio
Hoe moet je daar dan positief tegen aan kijken? Misschien dat het wat minder ingetogen kan zoals in onze kringen?Orchidee schreef:Je hoeft het natuurlijk niet met alles daar, eens te zijn, maar leef jij niet in een heel ienieminiwereldje misschienGijs83 schreef:
Sowieso niet iedereen is van het 'Grote Nieuws' gecharmeerd. Ik zou het ook niet direct zo 'hip' benoemen. Zoals je dat ook op de EO-jongerendag, wat krijg ik daar een raar gevoel van...![]()
Misschien kan je, je blik ook eens wat verbreden, en niet alleen maar negatief tegen "andersdenkenden" aankijken
Ik kan ook bij niemand het innerlijk bekijken, maar vaak zijn "evangelischen" wel meer met "het enige doel" in dit leven bezig als wij in de "behoudener" kringenGijs83 schreef:Hoe moet je daar dan positief tegen aan kijken? Misschien dat het wat minder ingetogen kan zoals in onze kringen?Orchidee schreef:Je hoeft het natuurlijk niet met alles daar, eens te zijn, maar leef jij niet in een heel ienieminiwereldje misschienGijs83 schreef:
Sowieso niet iedereen is van het 'Grote Nieuws' gecharmeerd. Ik zou het ook niet direct zo 'hip' benoemen. Zoals je dat ook op de EO-jongerendag, wat krijg ik daar een raar gevoel van...![]()
Misschien kan je, je blik ook eens wat verbreden, en niet alleen maar negatief tegen "andersdenkenden" aankijken
Ik begrijp wel wat jij bedoelt Orchidee, zeker op horizontaal vlak valt er voor ons als reformatorischen heus nog wel wat te leren. Op 'verticaal gebied' dus de relatie tussen God en de mens, laten we dan zeer zeker vasthouden aan onze wortels, verankerd in Gods Woord.Orchidee schreef: Ik kan ook bij niemand het innerlijk bekijken, maar vaak zijn "evangelischen" wel meer met "het enige doel" in dit leven bezig als wij in de "behoudener" kringen![]()
En ik ervaar ze vaak als meer "naastenliefhebber" als de mensen die naast me in de kerk zitten
Hij is leuk he!!! wij hebben hem alleen iets aangepast, typisch Ammers.........Ichtus schreef:Stel je voor - Themalied Vakantiebijbelweek
Lassie schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pr5UwPCoo2w[/youtube]