In principe moet je nooit doen wat tegen je gevoel in gaat. Aan de andere kant kun je je afvragen of je met een dergelijke aankoop iets steunt of dat het nu eenmaal een bepaald plaatje is. Ieder is vrij daar wel of geen waarde aan te hechten. Los van de vraag wat ik van het evenement (en alles wat jij in de post erbij haalt) vind, denk ik dat je er niet zoveel waarde aan moet hechten. Iemand die tegen de EU is, zou die persoon geen contant geld gebruiken, om maar iets te noemen? En als je je collectie eens goed nakijkt, wie weet wat voor een afbeeldingen je nog meer tegen komt. Je kunt je ook afvragen of je een postzegel moet willen hebben waar een bepaald persoon op staat afgebeeld die dingen heeft gedaan waar je niet achter staat. Misschien zijn al dat soort vragen wel heel erg gezocht.-DIA- schreef:Wist je dat er nieuwe postzegels uitkomen?
Niks bijzonders zal iemand zeggen...
Maar toch...
Soms denken we dat alles volledig vrij moet zijn.
Vrijheid ten top als het hoogste goed?
Vrijheid om te spotten?
Vrijheid om te schelden?
Is dit vrijheid? Echte vrijheid?
Vrijheid on God te dienen naar Zijn Woord?
Vrijheid in gebondenheid of... vrijheid in ongebondenheid?
Mag alles?
Mogen de menselijke wetten boven de Goddelijke stellen?
Mogen nog vrij zijn om in het openbaar de zonde (naar Gods Woord) te benoenen.
De wereld schaamt zich er niet voor.
En propageert wat een deel van de bevolking aan de kant zet, vast zet, als waren
het grote misdadigers, denk even aan bezwaarde trouwambtenaren en mensen die hun
winkel niet op zondag open kunnen houden.
De postzegels:
http://collectclub.postnl.nl/postzegels ... -2016.html
Vraag: Wat zou u/jij doen als filatelist? Kopen (om compleet te blijven) of niet kopen, wat een gat
in je postzegelalbum veroorzaakt?
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
- Dodo
... De krant van gisteren de datum van vandaag had?
Als postzegels mij zouden interesseren zou ik dat gat in mn postzegelalbum met liefde koesteren want die pride is een walgelijk evenement waar ik niets mee te maken wil hebben.-DIA- schreef:Wist je dat er nieuwe postzegels uitkomen?
Maar toch...
Vrijheid om te spotten?
Vrijheid om te schelden?
Mag alles?
En propageert wat een deel van de bevolking aan de kant zet, vast zet, als waren
het grote misdadigers, denk even aan bezwaarde trouwambtenaren en mensen die hun
De postzegels:
Vraag: Wat zou u/jij doen als filatelist? Kopen (om compleet te blijven) of niet kopen, wat een gat
Dat was me gisteren al opgevallenDodo schreef:... De krant van gisteren de datum van vandaag had?

~~Soli Deo Gloria~~
Ik kan het enerzijds wel begrijpen, en het zou niet verkeerd zijn. De zegels krijg ik wel thuisgestuurd, omdat ik een abonnement heb. Misschien is een protestbrief aan PostNL beter... al denk ik, ziende op de hele omslag in het denken dat dit ook totaal geen nut zou hebben... Verontrustende berichten, dat zijn het zeker.Jeremiah schreef:Als postzegels mij zouden interesseren zou ik dat gat in mn postzegelalbum met liefde koesteren want die pride is een walgelijk evenement waar ik niets mee te maken wil hebben.-DIA- schreef:Wist je dat er nieuwe postzegels uitkomen?
Maar toch...
Vrijheid om te spotten?
Vrijheid om te schelden?
Mag alles?
De postzegels:
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
... één van de Boeing 777's van de KLM in afwijkende kleuren is gespoten

... dit volgens het RD is om Nederland te promoten
... dit volgens nu.nl echter is vanwege de Olympische spelen
... ik nu niet meer weet wat ik moet geloven.

- Niet meer zo actief -
Allebei. Het is iig niet zo dat deze livery verwijderd zal worden na de Olympische spelen.Mannetje schreef:... één van de Boeing 777's van de KLM in afwijkende kleuren is gespoten
Ziet er iig schitterend uit.
Het nieuwe vliegtuig voor de Koninklijke familie?... 

Bij een ongeval gister kwam het 4 jarige kind om van een nicht van mijn man. Zo ontzettend.
Oh wat erg!!! heel veel sterkte we bidden voor jullie en de familie.helma schreef:Bij een ongeval gister kwam het 4 jarige kind om van een nicht van mijn man. Zo ontzettend.
Ik heb het bericht in het RD opgezocht en denk dat het de familie die door iemand met een gestolen auto is aangereden betreft, is dat zo, dan is het dubbel zo erg, de hele familie gewond, een traumatische ervaring en een verlies.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Ja klopt.
Echt heel erg!helma schreef:Ja klopt.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Dodo
Weet je dat je de instellingen van je pc kunt aanpassen zodat de zondag als eerste dag van de week verschijnt?
Misschien doet iedereen dat allang, maar ik ontdekte het een paar dagen geleden pas. Toch wel handig!
Misschien doet iedereen dat allang, maar ik ontdekte het een paar dagen geleden pas. Toch wel handig!
Ik las het, maar wist vanzelf niet wie het was.helma schreef:Bij een ongeval gister kwam het 4 jarige kind om van een nicht van mijn man. Zo ontzettend.
Sterkte!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heb al hele week geen bruikbare mobiel....dat is lekker rustig ( maar ook soms wel lastig)