huisman schreef:Orchidee schreef:Wat valt er bij jou te feesten..........jarighuisman schreef:feesten
Ssst niet verder vertellen
GEFELICITEERD!
huisman schreef:Orchidee schreef:Wat valt er bij jou te feesten..........jarighuisman schreef:feesten
Ssst niet verder vertellen
Hmm, dan kom ik elke dag langs hoor....Orchidee schreef:Uit Rotjekorrrrrrrrrrrr...dan had je best even langs kunnen komen voor een verfrissinkjevlinder schreef:Vanmorgen school gehad en daarna in 20 minuten vanuit Rotterdam naar huis gefietst met tegenwind dus ik kwam hier aan met een hoofd als een rode biet. Nu was ophangen, afwassen, beetje rommelen. Vanavond strandwandeling met tienerclub. (hadden ze nog tegoed).
Wilde eigenlijk gaan zwemmen maar dat gaat nu even niet.
Jammer is dat hè, maar het is een bekend fenomeen.MarthaMartha schreef:vandaag weer gewerkt....
't was effe wennen, maar na een half uur is het alsof je nooit bent weggeweest.....
Zeker weten... !!!jvdg schreef:Jammer is dat hè, maar het is een bekend fenomeen.MarthaMartha schreef:vandaag weer gewerkt....
't was effe wennen, maar na een half uur is het alsof je nooit bent weggeweest.....
Wat wel blijft is het na het werk vol vreugde teruggaan naar huis.
Althans, dat was mijn ervaring.
MarthaMartha schreef:Zeker weten... !!!jvdg schreef:Jammer is dat hè, maar het is een bekend fenomeen.MarthaMartha schreef:vandaag weer gewerkt....
Althans, dat was mijn ervaring.
jaja met kaas........ héééééérlijk!!!!!!!!!!!!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Zeker weten... !!!jvdg schreef:Jammer is dat hè, maar het is een bekend fenomeen.MarthaMartha schreef:vandaag weer gewerkt....
Althans, dat was mijn ervaring.nu weer volkoren boterhammetjes mee naar het werk zeker
Leuk, geniet ervan.JolandaOudshoorn schreef:Vandaag ga ik samen met mijn oudste dochter heerlijk een dagje winkelen in Utrecht. En als het kan pikken we een rondvaart erbij. Ik heb er zo'n zin in, en mijn dochter ook. Een hele dag quality time samen!!
heel leuk!! geniet ervan!JolandaOudshoorn schreef:Vandaag ga ik samen met mijn oudste dochter heerlijk een dagje winkelen in Utrecht. En als het kan pikken we een rondvaart erbij. Ik heb er zo'n zin in, en mijn dochter ook. Een hele dag quality time samen!!
Wat leukJolandaOudshoorn schreef:Vandaag ga ik samen met mijn oudste dochter heerlijk een dagje winkelen in Utrecht. En als het kan pikken we een rondvaart erbij. Ik heb er zo'n zin in, en mijn dochter ook. Een hele dag quality time samen!!
Lourens schreef:Eens zien wat ik vandaag van mijn to-do list af kan halen.
Gisteren de garagedeur geschilderd.
Nu hebben we een vrij nieuwsgierige buurman dus ik had tijdens het schuren een pot met oranje verf neergezet.
Het heeft even geduurd maar hij kwam er tóch voor de zekerheid naar vragen.
Hem gerust gesteld. Garagedeur is nu rood-wit-blauw