Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Zucht.... Laat ik maar niet zeggen wat ik denk. Er wordt hier een hoop gospel geplaatst. Een versie die niet live in een vol stadion wordt gezongen mag neem ik aan wel? Ik neem aan dat de inhoud van dit lied (die ik graag deel met jullie) wel past bij de doelgroep hier. (anders weet ik het ook niet meer
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
http://www.youtube.com/watch?v=bIUh2kp2 ... re=related
Ik vind dit gewoon heel ontroerend...het is een 13 jarige klasgenoot/vriend van m'n oudste dochter...
Ik vind dit gewoon heel ontroerend...het is een 13 jarige klasgenoot/vriend van m'n oudste dochter...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Jullie hebben beiden een andere smaak dan ik. Ik hou niet van hoog en snel gepeeld. (gejammer noem ik dat). Het is natuurlijk leuk dat je het kunt, maar vaak zijn het alleen die riedeltjes en dat vind ik nou niet zo mooi. Gelukkig valt over smaak niet te twisten.
Op dit moment luister ik even niks.
Op dit moment luister ik even niks.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Maar over kwaliteit wel...vlinder schreef:Jullie hebben beiden een andere smaak dan ik. Ik hou niet van hoog en snel gepeeld. (gejammer noem ik dat). Het is natuurlijk leuk dat je het kunt, maar vaak zijn het alleen die riedeltjes en dat vind ik nou niet zo mooi. Gelukkig valt over smaak niet te twisten.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- jakobmarin
Gretchen Am Spinnrade (Schubert), bewerkt voor piano door Franz Liszt. Als er één muziekstuk is waar de piano letterlijk zingt, is dit het wel. Prachtig.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Was er nog 'groot nieuws' te meldenIchtus schreef:Groot Nieuws Radio

Alleen maar natuurlijkGijs83 schreef:Was er nog 'groot nieuws' te meldenIchtus schreef:Groot Nieuws Radio

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Is vast subjectief...Ichtus schreef:Alleen maar natuurlijkGijs83 schreef:Was er nog 'groot nieuws' te meldenIchtus schreef:Groot Nieuws Radio

En bedankt maar weer...
*...slikt...*
Sowieso niet iedereen is van het 'Grote Nieuws' gecharmeerd. Ik zou het ook niet direct zo 'hip' benoemen. Zoals je dat ook op de EO-jongerendag, wat krijg ik daar een raar gevoel van...Ichtus schreef:![]()
![]()
En bedankt maar weer...
*...slikt...*
Gijs83 schreef:Sowieso niet iedereen is van het 'Grote Nieuws' gecharmeerd. Ik zou het ook niet direct zo 'hip' benoemen. Zoals je dat ook op de EO-jongerendag, wat krijg ik daar een raar gevoel van...Ichtus schreef:![]()
![]()
En bedankt maar weer...
*...slikt...*

Succes met je werk vandaag Gijs.

Vriendelijk ben vandaag hoorIchtus schreef:Gijs83 schreef:Sowieso niet iedereen is van het 'Grote Nieuws' gecharmeerd. Ik zou het ook niet direct zo 'hip' benoemen. Zoals je dat ook op de EO-jongerendag, wat krijg ik daar een raar gevoel van...Ichtus schreef:![]()
![]()
En bedankt maar weer...
*...slikt...*![]()
Succes met je werk vandaag Gijs.

De smaakpolitie.