Kleding als bedekking

Hendrikus

Re: Kleding als bedekking

Bericht door Hendrikus »

ik mag er morgen weer naar toe, maar niet om te winkelen :hum
~~Soli Deo Gloria~~
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:
Orchidee schreef:
Ik ken Amersfoort wel een beetje, maar wat voor winkel en straatnaam bedoel ik ;)
winkel en straatnaam onthoud ik nooit... sorry.
:haha jij bent ook een mooie...moet ik eerst Amersfoort helemaal doorstruinen, in de hoop dat ik die leuke zaakjes zie ;)
Zitten ze in dezelfde straat als JAC. Hensen, of heel ergens anders :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
gertje

Bericht door gertje »

Orchidee schreef:
Lassie schreef:Hier in de stad waar ik woon zie ik zo ontzettend veel rokken.

Wij hebben hier twee outlets waar je goed koop jurk(jes)en en rok(jes)ken kunt kopen. Voor weinig geld. En dat zijn rokken die over de knie vallen.
Adres...
Kijk eens op Wehkamp.nl, genoeg rokken en jurken die leuk, vlot en lang genoeg zijn.
Lassie

Bericht door Lassie »

vraag me geen namen.... sorry. Ik ben een leek op dat gebied.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:vraag me geen namen.... sorry. Ik ben een leek op dat gebied.
Moet je ons niet eerst lekker maken zeg...denk ik...gaan we in de vakantie eens een dagje in Amersfoort winkelen met dochterslief...speciaal voor die leuke zaakjes... :nonnon ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lourens

Bericht door Lourens »

Zo groot is Amersfoort centrum niet, in een dagje heb je alle winkeltjes wel gezien, dat scheelt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:Hier in de stad waar ik woon zie ik zo ontzettend veel rokken.

Wij hebben hier twee outlets waar je goed koop jurk(jes)en en rok(jes)ken kunt kopen. Voor weinig geld. En dat zijn rokken die over de knie vallen.
Ik snap ook nooit zo goed dat men niet aan rokjes komen kan, in welke stad waar ik ook kom, zie ik zat leuke rokjes (met ook echt rokjes over de knie)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

pas bij de hema nog leuke rokjes gezien. Vandaag nog bij Hiermode (hingen zelfs jurken die je ook als lange rokken kan dragen).

En dan heb je ook nog de kringloop. Daar heb je ook nog ontzettend veel (en nog goedkoop ook).
Mara

Bericht door Mara »

Vind het deze zomer errug moeilijk hoor.
Mijn jongste dochter moet zich echt aan kledingregels houden op school, en veel bloesjes zijn gewoon te lang voor op een rokje, of te bloot, of de jurkjes zijn te kort (heten dan tuniek) pffft.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mara schreef:Vind het deze zomer errug moeilijk hoor.
Mijn jongste dochter moet zich echt aan kledingregels houden op school, en veel bloesjes zijn gewoon te lang voor op een rokje, of te bloot, of de jurkjes zijn te kort (heten dan tuniek) pffft.
Ik heb er geen problemen mee. Om aan goede kleding te komen. Gelukkig heeft onze school niet echt kledingregels.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:Vind het deze zomer errug moeilijk hoor.
Valt best mee hoor, ik heb dit jaar veel bij C&A kunnen slagen, op de Yessica afdeling, en via Wehkamp, en bij de Sting :)
Ik heb dit jaar niet eens wat voor ze gemaakt...want kon genoeg ( betaalbaar) leuke dingen kopen...
Bij mij dragen ze wel vaak een legging, want dat vind ik persoonlijk veel netter...echt een uitkomst die dingen...hadden ze in mijn jeugd moeten hebben :super
Bernadientje

Bericht door Bernadientje »

Afgelopen week zag ik een paar meiden met een spijkerstofprint legging onder een tuniek die nog amper onder hun jas vandaan kwam. Hoewel ik redenen genoeg heb om geen legging te gaan dragen, vind ik zo'n spijkerstofprintgeval helemaal afschuwelijk. Wat vinden jullie? Is er dan nog verschil met een spijkerbroek?
henriët

Bericht door henriët »

Bernadientje schreef:Afgelopen week zag ik een paar meiden met een spijkerstofprint legging onder een tuniek die nog amper onder hun jas vandaan kwam. Hoewel ik redenen genoeg heb om geen legging te gaan dragen, vind ik zo'n spijkerstofprintgeval helemaal afschuwelijk. Wat vinden jullie? Is er dan nog verschil met een spijkerbroek?
Mag ik heel eerlijk zijn, ik vind het zo enorm spijkers zoeken op laag water.
Wat ik wel een verschil vind, is de roklengte van een meisje. Als je een jaar of 15 bent ofzo, en je doet dan van die ieselijk korte rokjes aan met legging ( ok is netter dan zonder) maar waarom niet een net wat langer rokje?
Maar goed.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara

Bericht door Mara »

Bernadientje schreef:Afgelopen week zag ik een paar meiden met een spijkerstofprint legging onder een tuniek die nog amper onder hun jas vandaan kwam. Hoewel ik redenen genoeg heb om geen legging te gaan dragen, vind ik zo'n spijkerstofprintgeval helemaal afschuwelijk. Wat vinden jullie? Is er dan nog verschil met een spijkerbroek?
Nee !
Maar snap eerlijk gezegd soms ook niet de discussie over wat nu wel of niet mag.
Die meiden zijn zo creatief !!
En er lopen erbij, dat ik bijna zou zeggen: laat ze alsjeblieft dan maar een broek aantrekken met een tuniek erover.
Bij het zitten weet je bijna niet waar je kijken moet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Joannah

Bericht door Joannah »

Mara schreef:
Nee !
Maar snap eerlijk gezegd soms ook niet de discussie over wat nu wel of niet mag.
Die meiden zijn zo creatief !!
En er lopen erbij, dat ik bijna zou zeggen: laat ze alsjeblieft dan maar een broek aantrekken met een tuniek erover.
Bij het zitten weet je bijna niet waar je kijken moet.
de opdracht luidt dat de christen zich bescheiden en niet aanstootgevend moet kleden. beide doelen gemist hier. nederland is dan ook het enige land waar bepaalde christenen zoveel waarde aan een rok toekennen, alsof het het enige dameskledingstuk zou zijn. Overal ter wereld hebben dames damesbroeken aan, die heel wat minder aanstoot geven dan een rok.
mannen zijn dol op rokken, om de verkeerde redenen!!!
Het hoofddeksel tijdens de samenkomsten is ingesteld als teken en gebaar van onderdanigheid aan de man enz.
Ook hier is de betekenis minder belangrijk geworden dan het uiterlijk vertoon van het hoofddeksel.
Menig hoofddeksel heeft weinig te maken met de funktie waarvoor het ingesteld was en lijken meer op wat de koningin draagt (zo ongeveer het tegenovergestelde van onderdanigheid, dus)
maar ik zal het wel weer beter weten :-)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gesloten