ik mag er morgen weer naar toe, maar niet om te winkelenLassie schreef:http://www.amersfoortwinkelstad.nl/

ik mag er morgen weer naar toe, maar niet om te winkelenLassie schreef:http://www.amersfoortwinkelstad.nl/
Lassie schreef:winkel en straatnaam onthoud ik nooit... sorry.Orchidee schreef:Ik ken Amersfoort wel een beetje, maar wat voor winkel en straatnaam bedoel ikLassie schreef:http://www.amersfoortwinkelstad.nl/
Kijk eens op Wehkamp.nl, genoeg rokken en jurken die leuk, vlot en lang genoeg zijn.Orchidee schreef:Adres...Lassie schreef:Hier in de stad waar ik woon zie ik zo ontzettend veel rokken.
Wij hebben hier twee outlets waar je goed koop jurk(jes)en en rok(jes)ken kunt kopen. Voor weinig geld. En dat zijn rokken die over de knie vallen.
Moet je ons niet eerst lekker maken zeg...denk ik...gaan we in de vakantie eens een dagje in Amersfoort winkelen met dochterslief...speciaal voor die leuke zaakjes...Lassie schreef:vraag me geen namen.... sorry. Ik ben een leek op dat gebied.
Ik snap ook nooit zo goed dat men niet aan rokjes komen kan, in welke stad waar ik ook kom, zie ik zat leuke rokjes (met ook echt rokjes over de knie)Lassie schreef:Hier in de stad waar ik woon zie ik zo ontzettend veel rokken.
Wij hebben hier twee outlets waar je goed koop jurk(jes)en en rok(jes)ken kunt kopen. Voor weinig geld. En dat zijn rokken die over de knie vallen.
Ik heb er geen problemen mee. Om aan goede kleding te komen. Gelukkig heeft onze school niet echt kledingregels.Mara schreef:Vind het deze zomer errug moeilijk hoor.
Mijn jongste dochter moet zich echt aan kledingregels houden op school, en veel bloesjes zijn gewoon te lang voor op een rokje, of te bloot, of de jurkjes zijn te kort (heten dan tuniek) pffft.
Valt best mee hoor, ik heb dit jaar veel bij C&A kunnen slagen, op de Yessica afdeling, en via Wehkamp, en bij de StingMara schreef:Vind het deze zomer errug moeilijk hoor.
Mijn jongste dochter moet zich echt aan kledingregels houden op school, en veel bloesjes zijn gewoon te lang voor op een rokje, of te bloot, of de jurkjes zijn te kort (heten dan tuniek) pffft.
Mag ik heel eerlijk zijn, ik vind het zo enorm spijkers zoeken op laag water.Bernadientje schreef:Afgelopen week zag ik een paar meiden met een spijkerstofprint legging onder een tuniek die nog amper onder hun jas vandaan kwam. Hoewel ik redenen genoeg heb om geen legging te gaan dragen, vind ik zo'n spijkerstofprintgeval helemaal afschuwelijk. Wat vinden jullie? Is er dan nog verschil met een spijkerbroek?
Nee !Bernadientje schreef:Afgelopen week zag ik een paar meiden met een spijkerstofprint legging onder een tuniek die nog amper onder hun jas vandaan kwam. Hoewel ik redenen genoeg heb om geen legging te gaan dragen, vind ik zo'n spijkerstofprintgeval helemaal afschuwelijk. Wat vinden jullie? Is er dan nog verschil met een spijkerbroek?
de opdracht luidt dat de christen zich bescheiden en niet aanstootgevend moet kleden. beide doelen gemist hier. nederland is dan ook het enige land waar bepaalde christenen zoveel waarde aan een rok toekennen, alsof het het enige dameskledingstuk zou zijn. Overal ter wereld hebben dames damesbroeken aan, die heel wat minder aanstoot geven dan een rok.Mara schreef:Nee !Bernadientje schreef:Afgelopen week zag ik een paar meiden met een spijkerstofprint legging onder een tuniek die nog amper onder hun jas vandaan kwam. Hoewel ik redenen genoeg heb om geen legging te gaan dragen, vind ik zo'n spijkerstofprintgeval helemaal afschuwelijk. Wat vinden jullie? Is er dan nog verschil met een spijkerbroek?
Maar snap eerlijk gezegd soms ook niet de discussie over wat nu wel of niet mag.
Die meiden zijn zo creatief !!
En er lopen erbij, dat ik bijna zou zeggen: laat ze alsjeblieft dan maar een broek aantrekken met een tuniek erover.
Bij het zitten weet je bijna niet waar je kijken moet.