Of een buitenlander die zijn haar heeft geverfd...fluitje schreef:Volgens mij zat er ook een blonde nederlander bij op die beelden
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Whaha en zijn huid ook zeker? Nee hoor, dit is m.i. echt een nederlander. Jammer dat jongelui de boel onveilig maken. Waarom is dat nodig?judith schreef:Of een buitenlander die zijn haar heeft geverfd...fluitje schreef:Volgens mij zat er ook een blonde nederlander bij op die beelden
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vraag me ook af waarom dat nodig is... Vanavond ook allemaal geschreeuw - en van die gastjes die hier rondlopen, die er uit zien zeg maar, dat je beter uit de buurt kan blijvenvlinder schreef:Whaha en zijn huid ook zeker? Nee hoor, dit is m.i. echt een nederlander. Jammer dat jongelui de boel onveilig maken. Waarom is dat nodig?judith schreef:Of een buitenlander die zijn haar heeft geverfd...fluitje schreef:Volgens mij zat er ook een blonde nederlander bij op die beelden

Dat er vanavond een oefening was voor het ziekenhuis. De ME zogenaamd aan het vechten met studenten en dan kijken hoe je scoort als ziekenhuis opvangteam. Uiteindelijk is het uitgedraaid op een echte vechtpartij.... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
oeihh.. niet echt een handige oefening dus.
aan m'n zwager en schoonzus en hun kindje, waarvan ze nog in verwachting zijn..
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
aan de zoekactie hier in onze wijk (een meisje met een verstandelijke beperking is zoek). Politie is ook al aan het zoeken. Hoorde net dat ze nog niet gevonden is.
Vreselijk. Ze waren hier ook al aan het vragen of ik haar gezien had.

Ik las net de melding, Lassie.
Altijd zorgwekkend. Heere, wilt U haar veilig thuisbrengen?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik hoop echt dat ze snel wordt gevonden.fluitje schreef:Ik las net de melding, Lassie.
Is het meisje al terecht?Lassie schreef:Ik hoop echt dat ze snel wordt gevonden.fluitje schreef:Ik las net de melding, Lassie.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Geen idee of het meisje al terrecht is. 

Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn. 

- sweelinck 25
Aan een familie uit mijn vorige woonplaats ook uit mijn oude kerkelijke gemeente. Vanmorgen is door een tragisch ongeval
hun kindje van bijna 3 jaar overleden.
....
....
Idd. denken aan,.....geen woorden.sweelinck 25 schreef:Aan een familie uit mijn vorige woonplaats ook uit mijn oude kerkelijke gemeente. Vanmorgen is door een tragisch ongeval
....
Niet te bevatten.
Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.