daar heb ik nu ook altijd last van.henriët schreef:je mag mee komen eten hoor! Ik heb de gewoonte altijd teveel van alles te maken, zodat er altijd een onverwachte bezoeker ster kan mee etenMarthaMartha schreef:klinkt goed!henriët schreef:k ga lasagne maken
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
preistamppot met spekjes en een hamburger
we krijgen gasten dus dat wordt een uitgebreide maaltijd.
tomatensoep, boeuf met nog wat, ijstaart (zelf gemaakt met bokkepootjes en koffielikeur), alle drie de recepten staan in de AH
boek met de lekkerste recepten uit de AH magazines.
tomatensoep, boeuf met nog wat, ijstaart (zelf gemaakt met bokkepootjes en koffielikeur), alle drie de recepten staan in de AH
boek met de lekkerste recepten uit de AH magazines.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Waarschijnlijk pizza...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
macaroni, effe snel...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
hiero ookoMarthaMartha schreef:macaroni, effe snel...
~~Soli Deo Gloria~~
Heerlijke kippensoep met lekker broodjes erbij.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
met dank aan de prijzenoorlog eens een keer 'kies en kook' van de AH geprobeerd. Het is volledig te begrijpen dat ze dat voer in de aanbieding doen... Brrrrrr.
Verklaar u nader. Ik zag het onlangs liggen en dacht: Binnenkort ook eens proberen.Zita schreef:met dank aan de prijzenoorlog eens een keer 'kies en kook' van de AH geprobeerd. Het is volledig te begrijpen dat ze dat voer in de aanbieding doen... Brrrrrr.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
wij aten vanavond: een soepje vooraf, andijviestamppot met spekjes en een stukje vlees met champigons en uitjes. Met een glaasje wijn.
ik heb het zaterdag ook geprobeerd en we vonden het allemaal erg lekkerZita schreef:met dank aan de prijzenoorlog eens een keer 'kies en kook' van de AH geprobeerd. Het is volledig te begrijpen dat ze dat voer in de aanbieding doen... Brrrrrr.
we hadden couscous/ vis (tilapiafilet)/wokgroente (broccoli-wortel) en een sausje
ik heb echt lekker gegeten (en ben erg kieskeurig eigenlijk...)
wat vond je niet lekker?
ik had de babi pangang met mie. Dat was het enige wat nog een beetje compleet te kies en koken was. De mie vond ik echt niet lekker. Het varkensvlees was zeer matig (veel vet en zenen). Het had alles bij elkaar weinig smaak. Vanavond de kliek, maar dan ga ik er zelf mie bij koken. Misschien ben ik gewoon te kieskeurig.helma schreef:ik heb het zaterdag ook geprobeerd en we vonden het allemaal erg lekkerZita schreef:met dank aan de prijzenoorlog eens een keer 'kies en kook' van de AH geprobeerd. Het is volledig te begrijpen dat ze dat voer in de aanbieding doen... Brrrrrr.
we hadden couscous/ vis (tilapiafilet)/wokgroente (broccoli-wortel) en een sausje
ik heb echt lekker gegeten (en ben erg kieskeurig eigenlijk...)
wat vond je niet lekker?
kip, en de rest moet ik r nog bij verzinnen, misschien rijst en een pot erwtjes en een blik vruchtjes, lekker makkelijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vanavond eten wij lekker: frietjes met appelmoes en pittabroodjes met shoarma en sla.