Ik denk dat dat alleen die ouders zijn, die zelf niet op internet zijn. Als ik mensen hoor die totaal niet geinteresseerd zijn in het aanleren van computervaardigheden, is een game een gewoon spelletje. Ze gaan dan niet kijken welke spelletje. Ook zijn ze gemakkelijk om de tuin te leiden door hun kinderen.dennis schreef:
Klopt helemaal. En nogmaals: de ouders onderschatten over het algemeen de enorme invloed van internet op denken en leven enorm. (En zijn er zelf vaak OOK sterk doorbeinvloed.)
Ik heb in het jeugdwerk gezeten een best veel contacten met pubers, dus ik denk dat ik weer waarover ik het heb. . Hier moeten we niet gering over denken. Aan de andere kant moeten we dat ook nooit doen van de kracht van het werk van de Heilige Geest. De Heere gaat door met Zijn werk, ook in ozne tijd.
Vrijwel iedereen googlet in het begin net wel eens het verkeerde woord en ziet tot zijn schrik een geheel andere site op zijn scherm.
Waar ik me meer over verbaas, als ik via het account van één van de kinderen wel eens kijk, wat sommige ouderen op hun facebook zetten.
De muziekkeuze bijv.

We wijzen wel eens naar de jongeren, maar als ik zie wat sommige ouderen "uitspoken".