** denkt: welke tandarts zou t zijn.helma schreef:de tandarts.....
ik vraag geen medeleven van Luther en Auto
** ik wil m graag sterkte wensen'
** en tegen m zeggen: bikse!
** denkt: welke tandarts zou t zijn.helma schreef:de tandarts.....
Dat vraag je dan niet, maar dat krijg je dan wel hoor .......helma schreef:de tandarts.....
En mocht het nodig zijn, ik heb ook nog een kitspuit liggen ...... voor de gaatjesLuther schreef:** denkt: welke tandarts zou t zijn.helma schreef:de tandarts.....
Pff, zo zie je maar weer, hoe sommige mannen hier zijnAuto schreef:En mocht het nodig zijn, ik heb ook nog een kitspuit liggen ...... voor de gaatjesLuther schreef:** denkt: welke tandarts zou t zijn.helma schreef:de tandarts.....
...... ik zal maar niet uitweiden hoe de desbetreffende dame kan zijn en samen met haar kasteelheer zeer gevaarlijk duo. Mijn vaderlijk gezag was weer aan gruzelementen gegaan vorige week ...........judith schreef:
Pff, zo zie je maar weer, hoe sommige mannen hier zijn. Wat een medeleven....uhum
![]()
Veel sterkte Helma!
dat zegt waarschijnlijk meer over jouw vaderlijk gezag dan over het betreffende stel....Auto schreef:...... ik zal maar niet uitweiden hoe de desbetreffende dame kan zijn en samen met haar kasteelheer zeer gevaarlijk duo. Mijn vaderlijk gezag was weer aan gruzelementen gegaan vorige week ...........judith schreef:
Pff, zo zie je maar weer, hoe sommige mannen hier zijn. Wat een medeleven....uhum
![]()
Veel sterkte Helma!
Vooral het laatste jaar was het echte proppen. Dit is mooi gebouw, waar het goed toeven is! Iedereen moet natuurlijk beetje wennen aan een Ger.Kerk. Deze was nog vrij traditioneel ingericht. Wel een beetje klein preekstoeltje. Dus een dominee die graag loopt(en dat was Ds.Baan volgens mij niet), die zal het wel tegenvallen. Er kunnen beneden zeker 300 mensen zitten in de banken, dan zijn er nog niet eens stoelen nodig en boven kunnen er ook nog wat zitten! Dus ik verwacht dat ze deze zomer niet stoelen hoeven te sjouwen. Dat zou wel een beetje een blunder zijn.Jongere schreef:Ik ben er ook vaak in de zomer op vakantie. Wel jammer eigenlijk dat we dit jaar niet in het kleine gebouwtje zitten, het had ook wel zo z'n charme.Gijs83 schreef:Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de kerk in Enter. Ds.G.J.Baan uit Kapelle-Biezelinge gaat daar voor. Deze zomer houden ze de weekdiensten in de Ger.Kerk. Een stapje dichterbij voor de vele Rijssenaren die er altijd naar toe gaan. Zomers is de eigen kerk veel te klein. Alles staat vol met stoelen. Soms zelfs tot de consistorie toe!
maar nee....Auto schreef:Dat vraag je dan niet, maar dat krijg je dan wel hoor .......
![]()
![]()
![]()
heel veel sterkte
Auto schreef:En mocht het nodig zijn, ik heb ook nog een kitspuit liggen ...... voor de gaatjes
tja...Auto schreef:...... ik zal maar niet uitweiden hoe de desbetreffende dame kan zijn en samen met haar kasteelheer zeer gevaarlijk duo. Mijn vaderlijk gezag was weer aan gruzelementen gegaan vorige week ...........judith schreef:
![]()
Veel sterkte Helma!
Auto schreef:Heee, helma, hoe is het gegaan?
dit bedoel ik of moet je nog?helma schreef:de tandarts.....
Dat wordt weer een kort gesprek en rust voor Demo.MarthaMartha schreef: en vanavond ga ik waarschijnlijk moe zitten wezen...