Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Het woord avatar komt van oorsprong uit het Sanskriet. Het betekent de incarnatie.
Dan doet Marnix het nog niet zo slecht die gewoon als zichzelf is geincarneerd ;)
Maar wat ik met al die oude koppen moet :?
Petrus

Bericht door Petrus »

Marnix schreef:tja maar dit is een Apple en geen Windows-computer en dat programma'tje heb ik er niet standaard op staan.
simpel toch.... ik heb 'm ook niet standaard er op zitten. Gewoon downloaden ....................

trouwens, je had ook een échte moeten kopen een geen prutding...............
Petrus

Bericht door Petrus »

Mijn nieuwe avatar geeft, zoals je wel zult begijpen, de tijdelijke afwezigheid aan.

4 weken hakketandend op een houtje bijten zónder internet..............maar wel met wat computerspellen zoals klaverjassen, schaken en dammen..........maar dat doe je ook niet de hele dag door :?

We hebben alvast een stapeltje puzzeltijdschriften in huis gehaald, (letter- en codekrakers en cryptogrammen voor mij, woordzoekers, kruiswoordpuzzels en zweedse puzzels voor Tamarinde) en voor de rest zien we wel. O ja, we hebben nog Scrabble en Triominos liggen.......................
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:4 weken hakketandend op een houtje bijten zónder internet.
Kan je niet zo'n gratis inbelaccount via de telefoonlijn gebruiken? Vroeger (in het pre-ADSL tijdperk) gebruikte ik Zonnet, maar ook de naam Freeler ligt me nog in het geheugen.

Als je dan in je browser het automatisch laden van plaatjes afzet, kan je toch nog redelijk op internet.
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Kan je niet zo'n gratis inbelaccount via de telefoonlijn gebruiken? Vroeger (in het pre-ADSL tijdperk) gebruikte ik Zonnet, maar ook de naam Freeler ligt me nog in het geheugen.

Als je dan in je browser het automatisch laden van plaatjes afzet, kan je toch nog redelijk op internet.
Die halve zolen gebruiken tegenwoordig allemaal een 06-inbelnummer.......................tel uit je winst met dat "gratis", je betaald je blauw en ergert je groen en geel aan de telefoonrekening na één maand....................
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:
Tiberius schreef:

Die halve zolen gebruiken tegenwoordig allemaal een 06-inbelnummer.......................tel uit je winst met dat "gratis", je betaald je blauw en ergert je groen en geel aan de telefoonrekening na één maand....................
Zitten telefoonkosten niet bij de huur inbegrepen? :wink:

Maar op het moment dat je een ADSL lijn bestelt, krijg je al een telefoonnummer bij de provider waarop je kan inbellen.
Zo'n 06-inbelnummer is, dacht ik, niet duurder als lokaal tarief.
Marnix

Bericht door Marnix »

Corydoras schreef:
Marnix schreef:tja maar dit is een Apple en geen Windows-computer en dat programma'tje heb ik er niet standaard op staan.
Dan moet je het plaatje even IPhoto inslepen, en daarna exporteren. Daarbij kun je een formaat kiezen.
Thanks, nog niet zo lang met Mac aan het werken :)

Kaw, ik vind Avatar dan ook wat jammer, het is voor mij gewoon een gebruikersafbeelding ;)

Petrus, het is geen 06-inbelnummer. Voor providers bestaan speciale nummers en dit zijn 06760-nummers. Dit zijn geen mobiele nummers, het zijn gewoon vaste nummers voor internet service providers. Je betaalt ook geen tarief voor bellen naar mobiel maar gewoon het lokale tarief of dat wat door de provider is vastgesteld. Maak je dus geen zorgen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef: Zitten telefoonkosten niet bij de huur inbegrepen? :wink:

Jammer genoeg niet............zou wel prettig zijn eigenlijk hihi

Maar op het moment dat je een ADSL lijn bestelt, krijg je al een telefoonnummer bij de provider waarop je kan inbellen.
Ik zal Kliksafe er naar vragen als ik ga bestellen (kan pas als de telefoonlijn in het nieuwe huis actief is [hopelijk maandag om 13.00 uur] of ze ook zo'n inbelnummer hebben en wat dat kost bij hen.........
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:
Tiberius schreef: Zitten telefoonkosten niet bij de huur inbegrepen? :wink:

Jammer genoeg niet............zou wel prettig zijn eigenlijk hihi

Ik zal Kliksafe er naar vragen als ik ga bestellen (kan pas als de telefoonlijn in het nieuwe huis actief is [hopelijk maandag om 13.00 uur] of ze ook zo'n inbelnummer hebben en wat dat kost bij hen.........
Dat hoef je niet te vragen, maar kan je hier lezen.
Het tarief wordt hier beschreven: lokaal tarief dus, zoals Marnix al typte.

Als je je nieuwe telefoonnummer heb, kan je gewoon nu al bestellen.
Kislev

Bericht door Kislev »

Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staan :P Kijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.

Hmm werkt niet, foto is te groot en ik zie zo even niet hoe dat op een Mac te verkleinen is.
Ken die kop van refoweb volgens mij! :wink:

Kreeg zelf nogal commentaar op mn avatars (heiligenverering). Nu maar een Citroen DSuper 5 als avatar genomen. Nee, dat is geen materialisme, dat is Kunst met een grote K.
Petrus

Bericht door Petrus »

Kislev schreef:
Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staan :P Kijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.

Hmm werkt niet, foto is te groot en ik zie zo even niet hoe dat op een Mac te verkleinen is.

Kreeg zelf nogal commentaar op mn avatars (heiligenverering). Nu maar een Citroen DSuper 5 als avatar genomen. Nee, dat is geen materialisme, dat is Kunst met een grote K.
Ja, en met de R van Roestbak................. :mrgreen:
Kislev

Bericht door Kislev »

Petrus schreef:
Kislev schreef:

Tsja, synoniem voor die tijd..... :( De Simca van mn vader destijds roestte al in de folder zegt ie altijd :D
Marnix

Bericht door Marnix »

Kislev schreef:

kan goed kloppen ja, daar heb ik ook wel een paar posts staan ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Kislev schreef:
Petrus schreef:
Kislev schreef:

Tsja, synoniem voor die tijd..... :( De Simca van mn vader destijds roestte al in de folder zegt ie altijd :D
Inderdaad. De Alfa's van destijds maakten hetzelfde geluid als iemand die een zak chips leeg staat te eten. Zo roestten ze.
Marnix

Bericht door Marnix »

Mijn huisgenoot heeft een echte knaloranje Fiat 600 :)

Afbeelding

Zoiets maar dan feller oranje :)
Plaats reactie