Dan doet Marnix het nog niet zo slecht die gewoon als zichzelf is geincarneerd

Maar wat ik met al die oude koppen moet

Kan je niet zo'n gratis inbelaccount via de telefoonlijn gebruiken? Vroeger (in het pre-ADSL tijdperk) gebruikte ik Zonnet, maar ook de naam Freeler ligt me nog in het geheugen.Petrus schreef:4 weken hakketandend op een houtje bijten zónder internet.
Die halve zolen gebruiken tegenwoordig allemaal een 06-inbelnummer.......................tel uit je winst met dat "gratis", je betaald je blauw en ergert je groen en geel aan de telefoonrekening na één maand....................Tiberius schreef:Kan je niet zo'n gratis inbelaccount via de telefoonlijn gebruiken? Vroeger (in het pre-ADSL tijdperk) gebruikte ik Zonnet, maar ook de naam Freeler ligt me nog in het geheugen.Petrus schreef:4 weken hakketandend op een houtje bijten zónder internet.
Als je dan in je browser het automatisch laden van plaatjes afzet, kan je toch nog redelijk op internet.
Zitten telefoonkosten niet bij de huur inbegrepen?Petrus schreef:Die halve zolen gebruiken tegenwoordig allemaal een 06-inbelnummer.......................tel uit je winst met dat "gratis", je betaald je blauw en ergert je groen en geel aan de telefoonrekening na één maand....................Tiberius schreef:Kan je niet zo'n gratis inbelaccount via de telefoonlijn gebruiken? Vroeger (in het pre-ADSL tijdperk) gebruikte ik Zonnet, maar ook de naam Freeler ligt me nog in het geheugen.Petrus schreef:4 weken hakketandend op een houtje bijten zónder internet.
Als je dan in je browser het automatisch laden van plaatjes afzet, kan je toch nog redelijk op internet.
Thanks, nog niet zo lang met Mac aan het werkenCorydoras schreef:Dan moet je het plaatje even IPhoto inslepen, en daarna exporteren. Daarbij kun je een formaat kiezen.Marnix schreef:tja maar dit is een Apple en geen Windows-computer en dat programma'tje heb ik er niet standaard op staan.
Tiberius schreef: Zitten telefoonkosten niet bij de huur inbegrepen?![]()
Jammer genoeg niet............zou wel prettig zijn eigenlijk hihi
Maar op het moment dat je een ADSL lijn bestelt, krijg je al een telefoonnummer bij de provider waarop je kan inbellen.
Zo'n 06-inbelnummer is, dacht ik, niet duurder als lokaal tarief.
Ik zal Kliksafe er naar vragen als ik ga bestellen (kan pas als de telefoonlijn in het nieuwe huis actief is [hopelijk maandag om 13.00 uur] of ze ook zo'n inbelnummer hebben en wat dat kost bij hen.........
Dat hoef je niet te vragen, maar kan je hier lezen.Petrus schreef:Tiberius schreef: Zitten telefoonkosten niet bij de huur inbegrepen?![]()
Jammer genoeg niet............zou wel prettig zijn eigenlijk hihi
Maar op het moment dat je een ADSL lijn bestelt, krijg je al een telefoonnummer bij de provider waarop je kan inbellen.
Zo'n 06-inbelnummer is, dacht ik, niet duurder als lokaal tarief.
Ik zal Kliksafe er naar vragen als ik ga bestellen (kan pas als de telefoonlijn in het nieuwe huis actief is [hopelijk maandag om 13.00 uur] of ze ook zo'n inbelnummer hebben en wat dat kost bij hen.........
Ken die kop van refoweb volgens mij!Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staanKijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.
Hmm werkt niet, foto is te groot en ik zie zo even niet hoe dat op een Mac te verkleinen is.
Ja, en met de R van Roestbak................. :mrgreen:Kislev schreef:Ken die kop van refoweb volgens mij!Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staanKijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.
Hmm werkt niet, foto is te groot en ik zie zo even niet hoe dat op een Mac te verkleinen is.
Kreeg zelf nogal commentaar op mn avatars (heiligenverering). Nu maar een Citroen DSuper 5 als avatar genomen. Nee, dat is geen materialisme, dat is Kunst met een grote K.
Tsja, synoniem voor die tijd.....Petrus schreef:Ja, en met de R van Roestbak................. :mrgreen:Kislev schreef:Ken die kop van refoweb volgens mij!Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staanKijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.
Kreeg zelf nogal commentaar op mn avatars (heiligenverering). Nu maar een Citroen DSuper 5 als avatar genomen. Nee, dat is geen materialisme, dat is Kunst met een grote K.
kan goed kloppen ja, daar heb ik ook wel een paar posts staanKislev schreef:Ken die kop van refoweb volgens mij!Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staanKijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.
Inderdaad. De Alfa's van destijds maakten hetzelfde geluid als iemand die een zak chips leeg staat te eten. Zo roestten ze.Kislev schreef:Tsja, synoniem voor die tijd.....Petrus schreef:Ja, en met de R van Roestbak................. :mrgreen:Kislev schreef:Ken die kop van refoweb volgens mij!Marnix schreef:Haha jawel hoor, want het is inmiddels alweer flink gegroeid. En er zit momenteel niet veel gel in en met dat dunne haar van mij gaat het dan zo weer alle kanten op staanKijk maar, deze foto die ik nu als avatar even heb, heb ik zojuist even gemaakt met mijn laptop.
Kreeg zelf nogal commentaar op mn avatars (heiligenverering). Nu maar een Citroen DSuper 5 als avatar genomen. Nee, dat is geen materialisme, dat is Kunst met een grote K.De Simca van mn vader destijds roestte al in de folder zegt ie altijd