diagonaal doornemen?Josephus schreef: Wat dacht je van "globaal doorkijken"?
dat allitereert wel aardig
Volgens mij ben je meer een Pratende Stem dan een Luisterend Oor...Luisterend Oor schreef:Werken is goed voor een mens. Goed voor lijf en leden.Rens schreef:Hoe werkt dit forum?
Het werkt niet..............."werken is voor de dommen" (niet meteen als een bok cq geit op de haverkist duiken........)
Afgewezen schreef:Volgens mij ben je meer een Pratende Stem dan een Luisterend Oor...Luisterend Oor schreef:Werken is goed voor een mens. Goed voor lijf en leden.Rens schreef:Hoe werkt dit forum?
Het werkt niet..............."werken is voor de dommen" (niet meteen als een bok cq geit op de haverkist duiken........)
Afgewezen schreef:Volgens mij ben je meer een Pratende Stem dan een Luisterend Oor...Luisterend Oor schreef:Werken is goed voor een mens. Goed voor lijf en leden.Rens schreef:Hoe werkt dit forum?
het zou zomaar eens een ZIJ kunnen zijn, die een gaatje in de forumwetgeving heeft gevonden om incognito terug te keren...........geledu schreef:Afgewezen schreef:Volgens mij ben je meer een Pratende Stem dan een Luisterend Oor...Luisterend Oor schreef:Werken is goed voor een mens. Goed voor lijf en leden.Rens schreef:Hoe werkt dit forum?
Hij of zij doet me aan iemand denken, die ook met een hoop postings zijn intrede maakte...
Of zou het toch weer een oude bekende zijn...........?
Ma Vis....Ma Vis schreef:Uh
; probleem.
Ik heb een pb gestuurd aan Maria.
Via de zoekfunctie op "Maria'.
Maar nu zie ik dat er heel veel Maria's zijn.
Het moest de Maria van Rens zijn.
Hoe kan ik nu controleren of ik de goede Maria heb gepeebeed?
Maria van Rens; héb jij een pb van mij ontvangen maandag?
En zo niet; hoe kan ik het dan verbeteren?
Kan een pb aan een verkeerde iemand nog worden teruggehaald?
Zolang het PB'tje nog in je Outbox staat, kan je hem verwijderen.Ma Vis schreef:Uh
; probleem.
Ik heb een pb gestuurd aan Maria.
Via de zoekfunctie op "Maria'.
Maar nu zie ik dat er heel veel Maria's zijn.
Het moest de Maria van Rens zijn.
Hoe kan ik nu controleren of ik de goede Maria heb gepeebeed?
Maria van Rens; héb jij een pb van mij ontvangen maandag?
En zo niet; hoe kan ik het dan verbeteren?
Kan een pb aan een verkeerde iemand nog worden teruggehaald?