Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
In plaats van werken vanmorgen afgemeld en naar huisarts geweest.
Vandaag wat slaap inhalen en wat kleine dingetjes in huis.
In ieder geval nu een heeeel lang weekend.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
geniet ervan, en sterkte/ beterschap!Lourens schreef:In plaats van werken vanmorgen afgemeld en naar huisarts geweest.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En hoe was het??!!!JolandaOudshoorn schreef:Introductie middag en avond. Ontmoetig met de klas. Ik bn gewoon een beetje zenuwachtig....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Het was best aardig, al had het mi ook wat korter gekund. Maar goed, daar zal ik toch aan moeten wennen, denk ik. Ik ben nogal van het efficiente en zakelijke, zeg wat je te zeggen heb enhenriët schreef:En hoe was het??!!!JolandaOudshoorn schreef:Introductie middag en avond. Ontmoetig met de klas. Ik bn gewoon een beetje zenuwachtig....

Ik ben wel een van de oudsten uit de klas, veel wonen nog gezellig bij paps en mama, dat zal ook wel wennen zijn. Wat dat betreft had ik gedacht dat er meer deeltijders zijn, die in een gelijke situatie als ik zaten.
Al met al zal het toch een suc6volle tijd worden en is er ook weer veel van elkaar te leren.
Vandaag ben ik naar een vriendin van een vriendin geweest om haar te helpen met het organiseren van een kerstfeest, incl. lampionnenoptocht en herders.
Vanmiddag zwemles rijden en het document om de godsdienst basistoets te halen doorlezen.
En wie kan mij advies geven voor een handige laptop?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Sony Vaio bevalt mij zeer goed. Maar ik heb er totaal geen verstand van en heb gewoon m'n zwagertje onder mijn arm meegenomen toen ik een laptop ging kopen. Ga naar een zaak met veel keuze, bedenk vantevoren wat je met je laptop wilt doen en wat je budget is, en dan kom je er echt wel uit.JolandaOudshoorn schreef: En wie kan mij advies geven voor een handige laptop?
handig, zo'n portable zwagertjeZita schreef:heb gewoon m'n zwagertje onder mijn arm meegenomen

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
vanmorgen bidkring, vanmiddag naar de evangelische boekwinkel (heerlijk, maar kost altijd zoveel tijd
en energie
), daarna even uurtje slapen met kleine demo, opruimen, rustig aan verder... een wasje tussendoor...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dagje met m'n moeder op stap.
samen ontbijten bij de Hema 

Gezellig! Eetsmakelijk!helma schreef:samen ontbijten bij de Hema
Neem de tijd!
Ik heb vakantie, en pas volgende week staat ons vertrek naar Duitsland gepland. Het lijkt nu mooi weer, en het lijkt me niet verkeerd om vanmiddag eens een eidje te gaan fietsen.
De natuur is hier mooi, en je kan er heerlijk ontspannen...
De natuur is hier mooi, en je kan er heerlijk ontspannen...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Kun je tegenwoordig bij de Hema ook ontbijten?henriët schreef:Gezellig! Eetsmakelijk!helma schreef:samen ontbijten bij de Hema
Neem de tijd!
Ik dacht alleen een kopje koffie...
Dan moet ik nodig weer eens bij de Hema kijken...
trouwerij in de familie: ze hebben er prachtig weer bij!
~~Soli Deo Gloria~~
ja hoor, de coffeecorner is zelfs eerder open dan de winkel-DIA- schreef:Kun je tegenwoordig bij de Hema ook ontbijten?henriët schreef:Gezellig! Eetsmakelijk!helma schreef:samen ontbijten bij de Hema
Neem de tijd!
http://kortingsbonnen.hema.nl/
~~Soli Deo Gloria~~
Zelfs met korting!Hendrikus schreef:ja hoor, de coffeecorner is zelfs eerder open dan de winkel-DIA- schreef:Kun je tegenwoordig bij de Hema ook ontbijten?henriët schreef:Gezellig! Eetsmakelijk!helma schreef:samen ontbijten bij de Hema
Neem de tijd!
http://kortingsbonnen.hema.nl/