Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Pijn in m'n rug hebben (en niet zo'n klein beetje ook)
Beetje RF lezen, wandelen en liggen dus.
-
Het is hier mooi weer, dus wandelen is uitstekend. Sterkte met je rug joh!Mister schreef:Pijn in m'n rug hebben (en niet zo'n klein beetje ook)
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ach, vervelend Mister!! Beterschap!!
Vanmorgen heb ik m'n zus geholpen in t huishouden en met een luisterend oor
vanmiddag even een tukkie; wat in 't huishouden doen en gesprek bij Eleos.
Vanavond weer huishouden want morgen ben ik weer de hele dag iemand anders
Vanmorgen heb ik m'n zus geholpen in t huishouden en met een luisterend oor
vanmiddag even een tukkie; wat in 't huishouden doen en gesprek bij Eleos.
Vanavond weer huishouden want morgen ben ik weer de hele dag iemand anders

he bah.. beroerd..Mister schreef:Pijn in m'n rug hebben (en niet zo'n klein beetje ook)
nou, hopelijk knap je snel op en anders mag je weer naar 'oomlief'
ps.. je naam viel van de week nog, bij een dochter van mijn vriendin..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
........ ga je weer naar de kapper dan?helma schreef: ..... want morgen ben ik weer de hele dag iemand anders
Denk het ook, dan gaan ze afmaken waar ze verleden week gebleven zijnAuto schreef:........ ga je weer naar de kapper dan?helma schreef: ..... want morgen ben ik weer de hele dag iemand anders

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
morgen ben ik een marokaanse vrouw die opgenomen wordt in een zorgcentrum 

In Burka gehuld?helma schreef:morgen ben ik een marokaanse vrouw die opgenomen wordt in een zorgcentrum
Jammer van je nieuwe kapsel.
helma schreef:morgen ben ik een marokaanse vrouw die opgenomen wordt in een zorgcentrum

-
Ik begreep dat men, na zaterdagavond, auto daar wel een goede voor vindt.Auto schreef:helma schreef:morgen ben ik een marokaanse vrouw die opgenomen wordt in een zorgcentrumen Piet speelt Ahmed?
Praat onverstaanbaar en zeer opgewonden.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Tsja, jij had alleen maar oog voor worst en je zat bang naar 'links' te kijken of de klap niet van 'links' kwam ......... de volgende keer misschien die unox worst niet in je oren stoppen, dan had je het gesprek goed kunnen volgen.Democritus schreef:Ik begreep dat men, na zaterdagavond, auto daar wel een goede voor vindt.Auto schreef:helma schreef:morgen ben ik een marokaanse vrouw die opgenomen wordt in een zorgcentrumen Piet speelt Ahmed?
-
Was dat maar waar. Ik kreeg geen kans om de worst soldaat te maken. Er werd een bord met restanten worst neergezet, niet een klein beetje. Daar doken ineens twee snaterende worstverslindende gevaarten op. Ik heb welgeteld nog twee stukjes kunnen bemachtigen.Auto schreef:Tsja, jij had alleen maar oog voor worst en je zat bang naar 'links' te kijken of de klap niet van 'links' kwam ......... de volgende keer misschien die unox worst niet in je oren stoppen, dan had je het gesprek goed kunnen volgen.Democritus schreef:Ik begreep dat men, na zaterdagavond, auto daar wel een goede voor vindt.Auto schreef:helma schreef:morgen ben ik een marokaanse vrouw die opgenomen wordt in een zorgcentrumen Piet speelt Ahmed?
Vervolgens werd ik door die twee gevaarten geslingerd van vrijzinning (links) tot ultra gereformeerd (rechts). Het was geen ruk naar rechts maar een aardverschuiving.
Hehe, nu snap ik waar dat kabaal vandaan kwamDemocritus schreef:Was dat maar waar. Ik kreeg geen kans om de worst soldaat te maken. Er werd een bord met restanten worst neergezet, niet een klein beetje. Daar doken ineens twee snaterende worstverslindende gevaarten op. Ik heb welgeteld nog twee stukjes kunnen bemachtigen.Auto schreef:
Tsja, jij had alleen maar oog voor worst en je zat bang naar 'links' te kijken of de klap niet van 'links' kwam ......... de volgende keer misschien die unox worst niet in je oren stoppen, dan had je het gesprek goed kunnen volgen.
Vervolgens werd ik door die twee gevaarten geslingerd van vrijzinning (links) tot ultra gereformeerd (rechts). Het was geen ruk naar rechts maar een aardverschuiving.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Hallo zeg, jij zat maar te twijfelen: moet ik op de 3 wieler of de 2 wieler of met de zijwieltjes, vervolgens zat je maar te twijfelen: moet ik het linkse stukje worst wel met mosterd nemen of moet het rechter stukje worst de mosterd krijgen en vervolgens ga je vragen is er ook JOPPIE saus ............ Sorry hoor, maar dan deel ik de overblijvende stukjes worst aan de dames.Democritus schreef:Was dat maar waar. Ik kreeg geen kans om de worst soldaat te maken. Er werd een bord met restanten worst neergezet, niet een klein beetje. Daar doken ineens twee snaterende worstverslindende gevaarten op. Ik heb welgeteld nog twee stukjes kunnen bemachtigen.Auto schreef:Tsja, jij had alleen maar oog voor worst en je zat bang naar 'links' te kijken of de klap niet van 'links' kwam ......... de volgende keer misschien die unox worst niet in je oren stoppen, dan had je het gesprek goed kunnen volgen.Democritus schreef: Ik begreep dat men, na zaterdagavond, auto daar wel een goede voor vindt.
-
het zal me ook worst wezenAuto schreef:Hallo zeg, jij zat maar te twijfelen: moet ik op de 3 wieler of de 2 wieler of met de zijwieltjes, vervolgens zat je maar te twijfelen: moet ik het linkse stukje worst wel met mosterd nemen of moet het rechter stukje worst de mosterd krijgen en vervolgens ga je vragen is er ook JOPPIE saus ............ Sorry hoor, maar dan deel ik de overblijvende stukjes worst aan de dames.Democritus schreef:Was dat maar waar. Ik kreeg geen kans om de worst soldaat te maken. Er werd een bord met restanten worst neergezet, niet een klein beetje. Daar doken ineens twee snaterende worstverslindende gevaarten op. Ik heb welgeteld nog twee stukjes kunnen bemachtigen.Auto schreef:Tsja, jij had alleen maar oog voor worst en je zat bang naar 'links' te kijken of de klap niet van 'links' kwam ......... de volgende keer misschien die unox worst niet in je oren stoppen, dan had je het gesprek goed kunnen volgen.Democritus schreef: Ik begreep dat men, na zaterdagavond, auto daar wel een goede voor vindt.