ja, goedzo, gooi de tv maar in de kliko!!!Lassie schreef:....ik net de woonkamer (voorkamer) verbouwt heb
....ik zo gelijk maar ff de stofzuiger er door heen haal?
.... ik eigenlijk de achterkamer ook wil verbouwen, maar eerst moet de tv en stereotoren weg
Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Straks weer een topic: TV te koop op Marktplaats? Of zou dit toch echt het verkeerde forum daarvoor zijn?Rens schreef:ja, goedzo, gooi de tv maar in de kliko!!!Lassie schreef:....ik net de woonkamer (voorkamer) verbouwt heb
.... ik eigenlijk de achterkamer ook wil verbouwen, maar eerst moet de tv en stereotoren weg
ik nu wegga.. naar v d v in b ( of heet t r dat kan ook nog)
dus in de buurt van sommige forummers aan de a15
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nee, deze tv heeft een bestemming: Afrika.Marco schreef:Straks weer een topic: TV te koop op Marktplaats? Of zou dit toch echt het verkeerde forum daarvoor zijn?Rens schreef:ja, goedzo, gooi de tv maar in de kliko!!!Lassie schreef:....ik net de woonkamer (voorkamer) verbouwt heb
Aan de deur wordt niet gekocht......henriët schreef:ik nu wegga.. naar v d v in b ( of heet t r dat kan ook nog)
- MarthaMartha
't is jammer dat ie niet op slot ging, maar helemaal weg....Jo-Ann schreef:zou jvdg al bijgekomen zijn van zijn flauwte?Hendrikus schreef:de stemming zat er nog wel zo goed in...Jo-Ann schreef:de gereformeerde gemeente van 's Gravenzande er al in verdwenen is?JolandaOudshoorn schreef:... ik zomaar vermoed dat er vandaag weer rolemmers open gaan
ik had zo graag nog willen lezen wat jullie nog gepost hadden toen ik alweer aan het werk was.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
wie dan?Jo-Ann schreef:die kunnen we daarna weer dubbel pestenHendrikus schreef:en dan is er ook nog eentje aan 't overWinteren...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
morgenmiddag is 'ie er weer hoor, maak je geen zorgenMarthaMartha schreef:wie dan?Jo-Ann schreef:die kunnen we daarna weer dubbel pestenHendrikus schreef:en dan is er ook nog eentje aan 't overWinteren...
~~Soli Deo Gloria~~
aan de deur gekocht..????jvdg schreef:Aan de deur wordt niet gekocht......henriët schreef:ik nu wegga.. naar v d v in b ( of heet t r dat kan ook nog)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik was bang dat er voor de zoveelste keer oliebollen voor een goed doel zouden worden aangeboden.henriët schreef:aan de deur gekocht..????jvdg schreef:Aan de deur wordt niet gekocht......henriët schreef:ik nu wegga.. naar v d v in b ( of heet t r dat kan ook nog)
Heeft niets met jou te maken hoor!!
Integendeel.
Maar nog meer oliebollen?
M'n diëtiste zou een rolling krijgen.
tja...bij sommige mensen loopt het op vetrolletjesjvdg schreef:
helma schreef:tja...bij sommige mensen loopt het op vetrolletjesjvdg schreef:
Oh gelukkig...jvdg schreef: Heeft niets met jou te maken hoor!!
Integendeel.
ik wilde nog ff aanbellen
goed dat ik t niet heb gedaan
Jammer dat je het niet gedaan hebt......henriët schreef: goed dat ik t niet heb gedaan
Ik was om kwart voor zes thuis, maar Hetty had je ook wel binnengelaten hoor.......(groot liefhebber van appelflappen
ikke durfde niet....jvdg schreef:Jammer dat je het niet gedaan hebt......henriët schreef: goed dat ik t niet heb gedaan
Ik was om kwart voor zes thuis, maar Hetty had je ook wel binnengelaten hoor.......(groot liefhebber van appelflappen)