Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
als ik de moed kan vinden, dan ga ik de huiskamer stofzuigen, maar verder doe ik niets vandaag......morgen zie ik wel verder.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
van alles en nog wat,mail, rf, msn, soppen, strijken, fietsen, koffiedrinken, planning maken, enz enz enz enz
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja joh, Ontspannen voor morgen!!MariaW schreef:Vandaag: een hele waslijst.
Maar ook: relaxen!
De grote dag!

Laatst gewijzigd door Ariene op 17 dec 2008, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Leuk!!Ariene schreef:Ontspannen voor morgen!!MariaW schreef:Vandaag: een hele waslijst.
Maar ook: relaxen!
De grote dag!

Geniet ervan, zo'n dag vliegt voorbij!!
Vanmorgen werken voor het re-integratiebureau en ook nog even het kerstpakket van de post ophalen. Vanmiddag mijn postwijk doen(afwachten of ik hulp krijg/nodig heb). Ik was gisteren pas om 17.20 uur klaar. Na 17.00 uur is het niet leuk meer, dan is het echt 'tuurwerk', maar scheelt dat ik de wijk goed ken. Vanavond bruiloft van een neef van mij. Is wat iemand dan a.s.man van MariaW(als je dat misschien dacht). Dus een andere bruiloft.
We hebben nog een forummer die daarvoor in aanmerking komt.Gijs83 schreef:Vanmiddag mijn postwijk doen(afwachten of ik hulp krijg/nodig heb).

Gijs83 schreef: Is wat iemand dan a.s.man van MariaW

't is wat...
~~Soli Deo Gloria~~
vanochtend van kwart over 8 tot 10 over 9 in t ziekenhuis gezeten (t liep allemaal lekker uit). Vanochtend wezen werken en vanmiddag nog geen flauw idee.
Sorry: is iemand anders dan. Ik weet nu dat serieus goed in spelling bent...Hendrikus schreef:Gijs83 schreef: Is wat iemand dan a.s.man van MariaWIs wat iemand dan
't is wat...
Zeker weten!Gijs83 schreef:Ik weet nu dat serieus goed in spelling bent...
- MarthaMartha
die link brengt mij naar de aanmeldpagina.....Tiberius schreef:We hebben nog een forummer die daarvoor in aanmerking komt.Gijs83 schreef:Vanmiddag mijn postwijk doen(afwachten of ik hulp krijg/nodig heb).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
vanmorgen bidkring, nu thuis achter mijn computer zonder paard.....
ga denk ik even slapen (al moet ik nog wel de jeugdrubriek schrijven en inleveren vandaag, en twee wassen draaien en boodschappen doen......) maar toch... eventjes maar.....
vanmiddag komt dochter van Helma even.
vanavond heerlijk niks.
ga denk ik even slapen (al moet ik nog wel de jeugdrubriek schrijven en inleveren vandaag, en twee wassen draaien en boodschappen doen......) maar toch... eventjes maar.....
vanmiddag komt dochter van Helma even.
vanavond heerlijk niks.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen in de GG kerk van Gouda geweest, Mooie kerk hoor!
Net thuis belt mijn zoon, pech met fiets, ga ik nu halen in Bodegraven (ggrrrr)
dan om 16:00 naar onze eigen kerk omdat het kinderkoor zingt tijdens de ouderenmiddag
Eten en dan ppppfffff......
Net thuis belt mijn zoon, pech met fiets, ga ik nu halen in Bodegraven (ggrrrr)
dan om 16:00 naar onze eigen kerk omdat het kinderkoor zingt tijdens de ouderenmiddag
Eten en dan ppppfffff......
Maar 't is wel een postduif, misschien dat hij Gijs kan helpen....MarthaMartha schreef:die link brengt mij naar de aanmeldpagina.....Tiberius schreef:We hebben nog een forummer die daarvoor in aanmerking komt.Gijs83 schreef:Vanmiddag mijn postwijk doen(afwachten of ik hulp krijg/nodig heb).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zijalbion schreef:Maar 't is wel een postduif, misschien dat hij Gijs kan helpen....MarthaMartha schreef:die link brengt mij naar de aanmeldpagina.....Tiberius schreef:We hebben nog een forummer die daarvoor in aanmerking komt.Gijs83 schreef:Vanmiddag mijn postwijk doen(afwachten of ik hulp krijg/nodig heb).