Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Wat doen we vandaag? .............. zorgen dat Puck niet op het ijs gaat lopen glijen.......de kinderen zwalken al wél op het ijs in de sloten, maar het is niet goed voor de gewrichten van een hond.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jij kan binnenkort schaatsen daar.. of waag je je daar niet aan..?Rens schreef:Wat doen we vandaag? .............. zorgen dat Puck niet op het ijs gaat lopen glijen.......de kinderen zwalken al wél op het ijs in de sloten, maar het is niet goed voor de gewrichten van een hond.......
dan zal ik toch eerst eens schaatsen moeten gaan kopen.....BJD schreef:jij kan binnenkort schaatsen daar.. of waag je je daar niet aan..?Rens schreef:Wat doen we vandaag? .............. zorgen dat Puck niet op het ijs gaat lopen glijen.......de kinderen zwalken al wél op het ijs in de sloten, maar het is niet goed voor de gewrichten van een hond.......
Moderatorbericht:
Als Fries ontkom je daar echt niet aanRens schreef:dan zal ik toch eerst eens schaatsen moeten gaan kopen.....BJD schreef:jij kan binnenkort schaatsen daar.. of waag je je daar niet aan..?Rens schreef:Wat doen we vandaag? .............. zorgen dat Puck niet op het ijs gaat lopen glijen.......de kinderen zwalken al wél op het ijs in de sloten, maar het is niet goed voor de gewrichten van een hond.......

Friesche doorlopers uiteraard.......BJD schreef:Als Fries ontkom je daar echt niet aanRens schreef:dan zal ik toch eerst eens schaatsen moeten gaan kopen.....BJD schreef:jij kan binnenkort schaatsen daar.. of waag je je daar niet aan..?Rens schreef:Wat doen we vandaag? .............. zorgen dat Puck niet op het ijs gaat lopen glijen.......de kinderen zwalken al wél op het ijs in de sloten, maar het is niet goed voor de gewrichten van een hond.......
- JolandaOudshoorn
Heeeej jij mag helemaal niet weten hoe hij eruit gaat zien op DE grote dagLassie schreef:m'n trouwjurk afgepast.....![]()
![]()
en een pak uitgezocht (jacquet) voor vriendlief.
![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
van wie mag dat niet?
- Wilma van den Berg
Vast volgens de officiele regeltjesJolandaOudshoorn schreef:Heeeej jij mag helemaal niet weten hoe hij eruit gaat zien op DE grote dagLassie schreef:m'n trouwjurk afgepast.....![]()
![]()
![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ik vertrouw m'n schoonmoeder niet. En ik ben blij dat ik mee gegaan ben. Want anders....JolandaOudshoorn schreef:Heeeej jij mag helemaal niet weten hoe hij eruit gaat zien op DE grote dagLassie schreef:m'n trouwjurk afgepast.....![]()
![]()
![]()

Dat heet traditie Lassie...
De bruidegom mag de jurk niet zien van te voren
de bruid het pak en het boeket niet.
De morgen van de bruiloft haalt de bruidegom de bruid voor de laatste keer op bij haar ouderlijk huis.
Dan zien ze elkaar voor het eerst in bruidskleding.
De bruidegom mag de jurk niet zien van te voren
de bruid het pak en het boeket niet.
De morgen van de bruiloft haalt de bruidegom de bruid voor de laatste keer op bij haar ouderlijk huis.
Dan zien ze elkaar voor het eerst in bruidskleding.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
ik denk dat wij niet zo van dat soort traditie houden... 

weet je héél erg zeker dat je schoonmoeder hier niet meeleest?Lassie schreef:ik vertrouw m'n schoonmoeder niet. En ik ben blij dat ik mee gegaan ben. Want anders....

~~Soli Deo Gloria~~
Waarom niet?Lassie schreef:ik denk dat wij niet zo van dat soort traditie houden...
Ik vond het geweldig!
Mijn man kwam me boven op mijn slaapkamer halen, vond het superspannend.
Heerlijk ook die laatste nacht thuis...
Jurk aan de kast en dromen over een heerlijk leven samen.
Na 5,5 jaar verlangde ik daar écht naar!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
dat weet ik wel HEEEL erg zeker.Hendrikus schreef:weet je héél erg zeker dat je schoonmoeder hier niet meeleest?Lassie schreef:ik vertrouw m'n schoonmoeder niet. En ik ben blij dat ik mee gegaan ben. Want anders....
Ariene schreef:Waarom niet?Lassie schreef:ik denk dat wij niet zo van dat soort traditie houden...
Ik vond het geweldig!
Mijn man kwam me boven op mijn slaapkamer halen, vond het superspannend.
Heerlijk ook die laatste nacht thuis...
Jurk aan de kast en dromen over een heerlijk leven samen.
Na 5,5 jaar verlangde ik daar écht naar!
Ik wordt op onze slaapkamer geholpen met m'n haren etc. M'n vriend staat onderaan de trap (met het trouwboeket) en dan kom ik naar beneden.

Helaas gebeurd die niet in het ouderlijk huis maar in ons huis.