sow, dat zal de verkoopcijfers doen stijgenMarnix schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de live-dvd die ze daar gaan verkopen. Dat concert (mei vorig jaar) was ik ook bij, sta denk ik zelfs nog wel op de dvd

sow, dat zal de verkoopcijfers doen stijgenMarnix schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de live-dvd die ze daar gaan verkopen. Dat concert (mei vorig jaar) was ik ook bij, sta denk ik zelfs nog wel op de dvd
zou wel leuk zijn maar waaraan herkennen. Geen idee. Ben er met mijn zwager, zoon en dochter. Ik draag witte sokken waarschijnlijk, maar daar heb je ook niets aan.Marnix schreef:Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
Ik zal mijn avatar eens wat aanpassen, naar een recentere foto
albion schreef:ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.
fluitje schreef:zou wel leuk zijn maar waaraan herkennen. Geen idee. Ben er met mijn zwager, zoon en dochter. Ik draag witte sokken waarschijnlijk, maar daar heb je ook niets aan.Marnix schreef:Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
![]()
Nee, geen idee Marnix. Zie jij zo uit als op je avator?
hi, dat was BJDJongere schreef:albion schreef:ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.Heej, geen dingen in mijn schoenen schuiven die ik nooit heb beweerd.
sorry, vergissing, ik verward jou wel eens met bjd. dom dom domJongere schreef:albion schreef:ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.Heej, geen dingen in mijn schoenen schuiven die ik nooit heb beweerd.
Nee, mijn fluit heb ik niet altijd bij me.helma schreef:fluitje schreef:zou wel leuk zijn maar waaraan herkennen. Geen idee. Ben er met mijn zwager, zoon en dochter. Ik draag witte sokken waarschijnlijk, maar daar heb je ook niets aan.Marnix schreef:Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
![]()
Nee, geen idee Marnix. Zie jij zo uit als op je avator?
je speelt niet op je fluit?
Hendrikus schreef:Dan and the Magic Musician
http://www.danmagic.org/