-DIA- schreef:Mooi landelijk wonen daar...
Wat let je....
-DIA- schreef:Mooi landelijk wonen daar...
Is die rij winkels maar één verdieping hoog? Dat ze er dan niet meteen een winkelcentrum met meerdere etages van hebben gemaakt...Mara schreef:Brrr, ik moet er niet aan denken![]()
In Rotterdam is een rij winkels (kilometer lang) met daarbovenop een immense parkeergarage en daarbovenop een stadspark.
De grond aldaar is duur en wordt 3dubbel benut op deze manier.
Ja, het is één langgerekte rij XXL winkels, de bekenden, je weet welHendrikus schreef:Is die rij winkels maar één verdieping hoog? Dat ze er dan niet meteen een winkelcentrum met meerdere etages van hebben gemaakt...Mara schreef:Brrr, ik moet er niet aan denken![]()
In Rotterdam is een rij winkels (kilometer lang) met daarbovenop een immense parkeergarage en daarbovenop een stadspark.
De grond aldaar is duur en wordt 3dubbel benut op deze manier.
Yesenaer schreef:Afgelopen maandag hadden wij gym van school
En ik had mijn gymkleren aangedaan loop ik naar de zaal, valt mijn oog op een aparte meester, die liep met een witte onderbroek aan met rode hartjes en zwarte letters i love jou
Moest er om lachen, maar daar kon hij niet tegen haha
Tja dachten ze bij ons thuis: dan moet die kerel maar niet zo`n raar ding aandoen....
vlinder schreef:Yesenaer schreef:Afgelopen maandag hadden wij gym van school
En ik had mijn gymkleren aangedaan loop ik naar de zaal, valt mijn oog op een aparte meester, die liep met een witte onderbroek aan met rode hartjes en zwarte letters i love jou
Tja dachten ze bij ons thuis: dan moet die kerel maar niet zo`n raar ding aandoen....![]()
School-gym....ik had je op basis van je postings tussen de 35 en 40 geschat of ouder....
Opzich leuk om te horen maar ik ben op z`n zeeuws gezegt nog een jonge blommeTiberius schreef::)vlinder schreef::? :? School-gym....ik had je op basis van je postings tussen de 35 en 40 geschat of ouder....Yesenaer schreef:Afgelopen maandag hadden wij gym van school
Tja dachten ze bij ons thuis: dan moet die kerel maar niet zo`n raar ding aandoen....
Geen idee. Je activiteitenpatroon misschien?Yesenaer schreef:Opzich leuk om te horen maar ik ben op z`n zeeuws gezegt nog een jonge blommeTiberius schreef:vlinder schreef:Yesenaer schreef:Afgelopen maandag hadden wij gym van school
Tja dachten ze bij ons thuis: dan moet die kerel maar niet zo`n raar ding aandoen....![]()
School-gym....ik had je op basis van je postings tussen de 35 en 40 geschat of ouder....
Leg eens uit waarom je dat dacht......
Dat klopt !!refo schreef:Hij heeft 3 jaar geleden in de krant gestaan, als jongste koster van Nederland.
blomme...dus je bent een meisje? (ik dacht ook in termen van een man van begin 20)Yesenaer schreef:Opzich leuk om te horen maar ik ben op z`n zeeuws gezegt nog een jonge blommeTiberius schreef:vlinder schreef:Yesenaer schreef:Afgelopen maandag hadden wij gym van school
Leg eens uit waarom je dat dacht......
zo doet 'ie het welGian schreef:[youtube]IPh533ht5AU[/youtube]