"zij doen het ook, dus daarom doe ik het ook" is niet hééél sterk, vind je niet?Wim Anker schreef: ↑07 feb 2025, 10:00Yep. Zolang hier termen als Stalin, Hitler, fascisme, etnische zuivering etc worden gebezigd en getolereerd heb ik er geen enkele moeite mee dit te verspreiden.parsifal schreef: ↑07 feb 2025, 09:38Je leest de factchecks en plaatst nog steeds dit soort onzin?Wim Anker schreef: ↑07 feb 2025, 09:28Ik lees inderdaad ook de "factchecks". We zullen zien wat er al dan niet nog uit de beerput komt.elbert schreef: ↑07 feb 2025, 09:24 Dit is een grote grap en totaal nepnieuws. Het gaat hier niet om het Gaza dat je denkt dat het is. Het gaat om de Gaza provincie in Mozambique en was een programma om de AIDS epidemie daar te bestrijden. Iedereen denkt aan Hamas, maar het gaat dus om zieke mensen in Mozambique.
Overigens geeft de whithouse speaker dit voorbeeld niet.
De vraag blijft staan waarom @Profesto het toch wel normaal vind om die dingen te verstrekken.
En ik lees ook nieuws dat Gazanen het een prima idee vinden om te verkassen.
Beschouw het maar als een hele kleine compensatie.
Nepnieuws verspreiden als compensatie voor nepnieuws aan de andere kant...
Het lijkt zo nobel, even de weegschaal in evenwicht brengen, maar er wordt niets in evenwicht gebracht of gecompenseerd, er wordt alleen maar brandstof gegeven voor "de andere kant" en zolang beiden olie op het vuur gooien wordt de brand dus groter.