Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Wie weet of er losse leespreken op een site staan van ds. A.T. Huijser of vna ds. J. de Kok?
Ik vind ze daar nergens...Graag jullie hulp hierbij. Bedankt hoor!
-
https://www.vanderwalboeken.nl/product/ ... s-9-nieuw/ geen losse preken gezien.claus schreef:Wie weet of er losse leespreken op een site staan van ds. A.T. Huijser of vna ds. J. de Kok?
-
- Verbannen
Ds. De Kok heeft twee losse preken die je voor een paar euro bij de Hertog kunt bestellen.claus schreef:Wie weet of er losse leespreken op een site staan van ds. A.T. Huijser of vna ds. J. de Kok?
En zijn nieuw verschenen boek (zie RD hedenavond) is ook zeer aan te bevelen.
Heb je het al gelezen dan?GerefGemeente-lid schreef: Ds. De Kok heeft twee losse preken die je voor een paar euro bij de Hertog kunt bestellen.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
- Verbannen
Zeker.Mistig schreef:Heb je het al gelezen dan?GerefGemeente-lid schreef: Ds. De Kok heeft twee losse preken die je voor een paar euro bij de Hertog kunt bestellen.
- Delftenaar
Maar eerst betalen en daarna lezen?
Dat feit maakt me wat cynisch.
Hoe bedoel je dit?Delftenaar schreef:Maar eerst betalen en daarna lezen?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Alsof dominees er aan willen verdienen.pierre27 schreef:Hoe bedoel je dit?Delftenaar schreef:Maar eerst betalen en daarna lezen?
Dat is natuurlijk ook zo want anders zouden ze wel gratis beschikbaar zijn via internet.
Is er verband tussen graag boeken publiceren en plaatsen op internet categorisch afwijzen?
Ik weet niet wat Delftenaar ermee wil zeggen, daarom mijn vraag aan deze persoon.Geytenbeekje schreef:Alsof dominees er aan willen verdienen.pierre27 schreef:Hoe bedoel je dit?Delftenaar schreef:Maar eerst betalen en daarna lezen?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Royalty's bedragen tussen de 5% en 15% van het aantal verkochte boeken. Dus een schrijvende dominee zal hier niet veel aan verdienen, behalve als het een goed lopend boek wordt waar je 10.000 stuks gaat verkopen. Maar de oplages zijn veel lager.
-
Dan vraag ik me af waarom je met een beperkte oplage toch het wilt verkopen, als je er toch nauwelijks wat aan verdient...Herman schreef:Royalty's bedragen tussen de 5% en 15% van het aantal verkochte boeken. Dus een schrijvende dominee zal hier niet veel aan verdienen, behalve als het een goed lopend boek wordt waar je 10.000 stuks gaat verkopen. Maar de oplages zijn veel lager.
Hoeveel is de gemiddelde oplage van een hedendaagse prekenboek ongeveer?Herman schreef:Royalty's bedragen tussen de 5% en 15% van het aantal verkochte boeken. Dus een schrijvende dominee zal hier niet veel aan verdienen, behalve als het een goed lopend boek wordt waar je 10.000 stuks gaat verkopen. Maar de oplages zijn veel lager.
Misschien vinden ze het geen goed idee als hun preken op het WereldWijdeWeb staan.