Wat doen we vandaag? [3]

JolandaOudshoorn

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
henriët schreef::yahoo :yahoo :yahoo :yahoo

bruisen...geloof ik, ik moet nog van alles gaan doen, ga eerst even een lijstje maken..
to do list!
slim!!!
hier ligt ook nog zoveel werk te wachten. Muziek maar aan en gaan (hoewel ik moet het niet te gek maken want anders lig ik het hele weekend plat :banghead , lijkt me trouwens heerlijk om weer eens ongeremd een dag door te kunnen werken)
Henriet, geniet van het bruisen :yahoo
nou t wordt zoiets van.. was ophangen.. stoffen, zuigen, een traktatie verzinnen, koffie drinken met Jetje, en nog wat gezelligs doen, kaartjes schrijven, wat mail afwerken (pff, wat zit daar toch veel tijd in, maar soms wel goed om te doen)
enz enz..
soms kan je gewoon ff helemaal huppelen ofzo, en dan moet je even heel diep ademhalen om gewoon even rustig te blijven....
Gewoon doen, dat huppelen! doe ik ook (zover ik dat kan) ff de gordijnen dicht en niemand ziet dat je gek rondspringt :nananere
Ik weet, mijn Verlosser leeft
albion

Bericht door albion »

albion schreef:ik ga zo strijken (een strijk van wel 2 weken, ben voorlopig ermee zoet).
daarna duik ik m'n bed in. (de computer gaat zo uit)
'k dacht dat het wel vroeg (voor mijn doen) zou worden. 't Viel tegen. Om half elf pas klaar met de strijk!
En om ca. half acht begonnen. Mijn eerste goede voornemen voor het nieuwe jaar is in ieder geval
de was strijken zodra het uit de droger is.
Vanavond wil ik de bovenverdieping schoonmaken (3 slaapkamers en een badkamer+toilet).
(nu nog even geen zin in )
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lassie

Bericht door Lassie »

je kunt ook niet strijken ;-)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Of laten strijken. :)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

ik wou van alles vandaag, maar heb de hele dag aanloop gehad.
ach... was ook gezellig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:Of laten strijken. :)
óf een strijkmachine kopen......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:
die heb ik maar ik gebruik liever de strijkbout :) (ouderwets ben ik. Ik strijk ook alles).

Ja Lassie, ik hoef ook niet te strijken, maar ik ben gezinsverzorgster geweest en ben
vaak in Den Haag in de volkswijken geweest en daar streek men ook niets, ik moest er maar op
gaan zitten dan was het ook glad.... Nou, ik strijk liever, dan heb ik wat meer ruimte in mijn kast.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Voorbereiding om morgen catechismus les te geven, en zondagmiddag preek lezen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Lassie

Bericht door Lassie »

albion schreef:
Rens schreef:
die heb ik maar ik gebruik liever de strijkbout :) (ouderwets ben ik. Ik strijk ook alles).

Ja Lassie, ik hoef ook niet te strijken, maar ik ben gezinsverzorgster geweest en ben
vaak in Den Haag in de volkswijken geweest en daar streek men ook niets, ik moest er maar op
gaan zitten dan was het ook glad.... Nou, ik strijk liever, dan heb ik wat meer ruimte in mijn kast.

nou hier pas ook gewoon alles in de kast, gestreken of ongestreken. Maar ik ga geen uren staan strijken. Alleen overhemden en rokjes.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vandaag open kerkdag, gefolderd op de markt vanmorgen, ben net thuis en hoop dat mijn tenen snel een beetje gaan ontdooien........ zóóóóó koud!
vanmiddag op zoontje van vrienden passen, hij komt hierheen dus dat is makkelijk, kan ik ondertussen in huis wat rommelen. Moet nog boodschappen doen ook.
vanavond moet dochter van vriendin zingen met koor, als het even lukt daar ook maar gaan luisteren (leersum - zijn er nog rf-ers?)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

Lassie schreef:
nou hier pas ook gewoon alles in de kast, gestreken of ongestreken. Maar ik ga geen uren staan strijken. Alleen overhemden en rokjes.
Tuurlijk past alles in de kast, zo denkt mijn zoon er ook over en duwt vervolgens er alles in en duwt de kastdeur dicht. O wee, als tie opengaat,
dan rolt alles er zo weer uit..... :nananere
Lassie

Bericht door Lassie »

dat is een puber.

Ik vouw alles glad en netjes op. Dus ik ga echt geen uren strijken.
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:vandaag open kerkdag, gefolderd op de markt vanmorgen, ben net thuis en hoop dat mijn tenen snel een beetje gaan ontdooien........ zóóóóó koud!
Ik ben vanmiddag nog even naar Dokkum geweest, maar mijn voeten en handen vroren er zowat vanaf....het vriest hier nog stééds....en het wás al zo koud vannacht: -8 hier

ik ben nu ook langzaam aan het ontdooien.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

m'n trouwjurk afgepast..... :yahoo :yahoo :yahoo en een pak uitgezocht (jacquet) voor vriendlief. :oops :love
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
MarthaMartha schreef:vandaag open kerkdag, gefolderd op de markt vanmorgen, ben net thuis en hoop dat mijn tenen snel een beetje gaan ontdooien........ zóóóóó koud!
Ik ben vanmiddag nog even naar Dokkum geweest, maar mijn voeten en handen vroren er zowat vanaf....het vriest hier nog stééds....en het wás al zo koud vannacht: -8 hier

ik ben nu ook langzaam aan het ontdooien.....
Deze postbode heeft wel koud, maar zo koud als jullie het hadden: lang niet! Hij loopt zich lekker warm :nananere
Gesloten