Het is een hometrainerJongere schreef:Maar goed, het is een muziekinstrument.

Het is een hometrainerJongere schreef:Maar goed, het is een muziekinstrument.
Ik hoop niet dat die digitale dingen ooit het niveau van een echt instrument zullen bereiken. Gevoelsmatig heb ik daar toch wel moeite mee. (En zeker in het geval van een viool)Jongere schreef:Afgelopen week, op een vrij nieuwe. Maar dat echte geluid en gevoel wil maar niet lukken. Bij pianospelen gaat het echt om zulke kleine bewegingen soms. Het duurt toch nog wel even voor ze dat echt kunnen laten 'lijken'. Maar goed, het is een muziekinstrument.BJD schreef:Wanneer heb je voor het laatst op een digitale piano gespeeld. Dat is met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren.
He Wilma, ook weer ff op t forum!! gezellig!Wilma van den Berg schreef:Een nieuwe GSM....tsja, wel even wennen maar ik kan me er al aardig mee redden gelukkig. Al doende leert men
Jaja, weer terug van weggeweest en nu even snel (voor ik vertrek) op RF. Gisteren was het zó druk dat ik er niet echt aan toegekomen ben...henriët schreef:He Wilma, ook weer ff op t forum!! gezellig!Wilma van den Berg schreef:Een nieuwe GSM....tsja, wel even wennen maar ik kan me er al aardig mee redden gelukkig. Al doende leert men
Leuk je gsm!
zullen we ff nummers uitwisselen.. ( maar doen we wel via pb)
die eerste lijkt me echt leuk......helma schreef:Eric Carle; Het vervelende Lieveheersbeestje
GertJan van Dijk; Het geloof der vaderen, de denkwereld van de bevindelijk Gereformeerden
Marion Blumenthal Lazan; Vier gelijke stenen (op de vlucht voor de holocaust)
(totaal 3,60)
was het wederopbouwen of upgraden?Kislev schreef:Gepoetste schoenen!!![]()
![]()
![]()
Bij een dealer van Danny van Kerkwijk (http://www.theroyaltreatment.nl/assets/doc/stoockx.pdf) geweest, schoenpoest gehaald en me uitgeleefd. Het resultaat is verbluffend![]()
Weer eens wat anders dan het potje schoensmeer van de plaatselijke schoenenboer.