Volgens mij nog niet zo oud, twee jaar misschien? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik de laatste tijdOrchidee schreef:Hoe oud is je accu?
te weinig rij. Teveel stilstaan schijnt geen gunstige invloed op accu's te hebben.
Volgens mij nog niet zo oud, twee jaar misschien? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik de laatste tijdOrchidee schreef:Hoe oud is je accu?
Dat klopt, maar ook uitsluitend korte ritjes rijden, verkort de levensduur.-DIA- schreef:Volgens mij nog niet zo oud, twee jaar misschien? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik de laatste tijdOrchidee schreef:Hoe oud is je accu?
te weinig rij. Teveel stilstaan schijnt geen gunstige invloed op accu's te hebben.
Dat kon inderdaad wel eens een goede therapie zijn. Probleem is dat ik de snelweg wat ontwend ben,Mara schreef:Dat klopt, maar ook uitsluitend korte ritjes rijden, verkort de levensduur.-DIA- schreef:Volgens mij nog niet zo oud, twee jaar misschien? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik de laatste tijdOrchidee schreef:Hoe oud is je accu?
Af en toe even op de snelweg, 50 kilometer heen en dan weer terug rijden DIA.
Niet persé de snelweg dan, dat hoeft niet. Maar wel een lange rit maken, waarbij je 80 kunt rijden, dus op een provinciale weg.-DIA- schreef:Dat kon inderdaad wel eens een goede therapie zijn. Probleem is dat ik de snelweg wat ontwend ben,Mara schreef:Dat klopt, maar ook uitsluitend korte ritjes rijden, verkort de levensduur.-DIA- schreef:Volgens mij nog niet zo oud, twee jaar misschien? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik de laatste tijdOrchidee schreef:Hoe oud is je accu?
Af en toe even op de snelweg, 50 kilometer heen en dan weer terug rijden DIA.
en om op mijn leeftijd daar weer aan te beginnen lijkt me ook niet zo heel goed. Er is heel veel
veranderd, verkeersdrukte is sinds 1972 zeker wel verdubbeld. Als het even kan mijdt ik de snelwegen.
Een beetje Toeristisch Tuffen zal wel geen zoden aan de dijk zetten.
Wat een bofferd ben jij.Zita schreef:Vijf bossen voor drie euro, schreeuwde de meneer op de markt. Het waren acht bossen. 't Is hier net de Keukenhof.
Moet je hier dan losse thee indoen en dan naar beneden persen, net als een percolator?helma schreef:Eindelijk een theepot gevonden met een zeef erin, die ook nog binnen mijn budget past. Vond hem bij Kaufland voor 8 euro!!![]()
Zeker!Orchidee schreef:Gelukkig is het achter de rug!