Wat doen we vandaag? [4]
- zusterelly
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Net "iets" gedownload waardoor ik nu ook kan msn-en 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
GA ik nog vertellen hoorJolandaOudshoorn schreef:Kom net terug van een bezoekje aan Jan. Was erg fijn en gezellig. Heb ook Hetty ontmoet en begrijp nu waarom Jet, Tib en Freek liever niet vertellen hoe zij haar ontmoet hebben
Als alles goed gaat, mag hij zaterdag weer naar huis! Misschien komen ze op de meeting, Hetty wil de rest nu ook wel ontmoeten
hihi.
ik vergeet t gewoon
steeds
maar t komt r aan
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Nou ja, het ging over 3 mensen die wat onwennig om elkaar heen draaiden, bij de receptie vroegen naar de heer vdG en toen de lift ingingen met Hetty en onbekommerd zich aan het afvragen waren hoe Jan eruit zou zien. Totdat een van hen zich hardop afvroeg: Zou het bezoek niet teveel zijn voor Jan? En: Zou Hetty wel gezegd hebben dat wij komen? waarop Hetty antwoorde: Ja hoor dat heeft Hetty gezegd! En toen werd het heeeeeeeeeeel stil....... (tja bijzonder he, Tib, Jet en Freek die stil zijn)henriët schreef:GA ik nog vertellen hoorJolandaOudshoorn schreef:Kom net terug van een bezoekje aan Jan. Was erg fijn en gezellig. Heb ook Hetty ontmoet en begrijp nu waarom Jet, Tib en Freek liever niet vertellen hoe zij haar ontmoet hebben
Als alles goed gaat, mag hij zaterdag weer naar huis! Misschien komen ze op de meeting, Hetty wil de rest nu ook wel ontmoeten
hihi.
ik vergeet t gewoon
steeds
maar t komt r aan
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, het ging over 3 mensen die wat onwennig om elkaar heen draaiden, bij de receptie vroegen naar de heer vdG en toen de lift ingingen met Hetty en onbekommerd zich aan het afvragen waren hoe Jan eruit zou zien. Totdat een van hen zich hardop afvroeg: Zou het bezoek niet teveel zijn voor Jan? En: Zou Hetty wel gezegd hebben dat wij komen? waarop Hetty antwoorde: Ja hoor dat heeft Hetty gezegd! En toen werd het heeeeeeeeeeel stil....... (tja bijzonder he, Tib, Jet en Freek die stil zijn)henriët schreef:GA ik nog vertellen hoorJolandaOudshoorn schreef:Kom net terug van een bezoekje aan Jan. Was erg fijn en gezellig. Heb ook Hetty ontmoet en begrijp nu waarom Jet, Tib en Freek liever niet vertellen hoe zij haar ontmoet hebben
hihi.
ik vergeet t gewoon
steeds
maar t komt r aan

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, het ging over 3 mensen die wat onwennig om elkaar heen draaiden, bij de receptie vroegen naar de heer vdG en toen de lift ingingen met Hetty en onbekommerd zich aan het afvragen waren hoe Jan eruit zou zien. Totdat een van hen zich hardop afvroeg: Zou het bezoek niet teveel zijn voor Jan? En: Zou Hetty wel gezegd hebben dat wij komen? waarop Hetty antwoorde: Ja hoor dat heeft Hetty gezegd! En toen werd het heeeeeeeeeeel stil....... (tja bijzonder he, Tib, Jet en Freek die stil zijn)henriët schreef:GA ik nog vertellen hoorJolandaOudshoorn schreef:Kom net terug van een bezoekje aan Jan. Was erg fijn en gezellig. Heb ook Hetty ontmoet en begrijp nu waarom Jet, Tib en Freek liever niet vertellen hoe zij haar ontmoet hebben
hihi.
ik vergeet t gewoon
steeds
maar t komt r aan

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
uhmJolandaOudshoorn schreef:Nou ja, het ging over 3 mensen die wat onwennig om elkaar heen draaiden, bij de receptie vroegen naar de heer vdG en toen de lift ingingen met Hetty en onbekommerd zich aan het afvragen waren hoe Jan eruit zou zien. Totdat een van hen zich hardop afvroeg: Zou het bezoek niet teveel zijn voor Jan? En: Zou Hetty wel gezegd hebben dat wij komen? waarop Hetty antwoorde: Ja hoor dat heeft Hetty gezegd! En toen werd het heeeeeeeeeeel stil....... (tja bijzonder he, Tib, Jet en Freek die stil zijn)henriët schreef:GA ik nog vertellen hoorJolandaOudshoorn schreef:Kom net terug van een bezoekje aan Jan. Was erg fijn en gezellig. Heb ook Hetty ontmoet en begrijp nu waarom Jet, Tib en Freek liever niet vertellen hoe zij haar ontmoet hebben
hihi.
ik vergeet t gewoon
steeds
maar t komt r aan
dat onwennig klopt niet,
en verder is t wel ongeveer zo t was, ja.
hih.
we hebben wel heel erg gelachen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat het onwennig leek, komt denk ik doordat wij geen van drieën wisten in welke kamer/afdeling Jan lag.henriët schreef:uhmJolandaOudshoorn schreef:Nou ja, het ging over 3 mensen die wat onwennig om elkaar heen draaiden, bij de receptie vroegen naar de heer vdG en toen de lift ingingen met Hetty en onbekommerd zich aan het afvragen waren hoe Jan eruit zou zien. Totdat een van hen zich hardop afvroeg: Zou het bezoek niet teveel zijn voor Jan? En: Zou Hetty wel gezegd hebben dat wij komen? waarop Hetty antwoorde: Ja hoor dat heeft Hetty gezegd! En toen werd het heeeeeeeeeeel stil....... (tja bijzonder he, Tib, Jet en Freek die stil zijn)henriët schreef:GA ik nog vertellen hoorJolandaOudshoorn schreef:Kom net terug van een bezoekje aan Jan. Was erg fijn en gezellig. Heb ook Hetty ontmoet en begrijp nu waarom Jet, Tib en Freek liever niet vertellen hoe zij haar ontmoet hebben
hihi.
ik vergeet t gewoon
steeds
maar t komt r aan
dat onwennig klopt niet,
en verder is t wel ongeveer zo t was, ja.
hih.
we hebben wel heel erg gelachen
op zoek naar badkleding
vanmiddag op bezoek bij de dominee en z'n vrouw
voor de rest wat in huis doen
tussendoor stemmen
voor de rest wat in huis doen
tussendoor stemmen
Waarbij de eerste zin nodig is voor de tweede zin???Lassie schreef:op zoek naar badkleding

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
we gaan hun nieuwe zwembad uitproberen..... 

vanmorgen: stemmen, boodschappen en lekker met verf kliederen (of beits, 't moest met een kwast en het gaf een beetje kleur). vanmiddag: studeren en corrigeren. vanavond: kring.
- madelief1983
niet zoveel.
rustig aandoen
rustig aandoen
- zusterelly
zometeen naar de bedrijfsarts...
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Straks even m'n oren uit laten spuiten. Waardeloos, om half doof te zijn...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Vanmorgen naar de dokter geweest, daarna aan het werk gegaan en vanavond nog school